نظرات کاربران درباره قسمت ۱۹ فصل دوم پدرخوانده (۷۲۴ انتخاب شده)

1694764248 447 نظرات کاربران درباره قسمت ۷ فصل دوم پدرخوانده چگونه بود؟.webp

در این قسمت از سایت بازیگرها نظر کاربران درباره قسمت 19 فصل دوم پدرخوانده چگونه بوده است؟ نقد و بررسی برخی از بینندگان و تماشاگران رئالیتی شو پدر خوانده قسمت 19 فصل جدید برای شما مطلبی آورده ایم، با ما همراه باشید.

قسمت 19 پدرخوانده 2 با عنوان 724 انتخاب شده منتشر شد

قسمت 19 از فصل دوم برنامه رئالیتی پدرخوانده در روز پنجشنبه 23 آوریل 1403 از پلتفرم فیلم نت پخش شد.

سایت بازیگرها هر پنجشنبه به محض انتشار قسمت جدید پدرخوانده لینک های دانلود قانونی را منتشر می کند.

می توانید کلمه را جستجو کنید دانلود فیلم پدرخوانده بازیگرها به سایت ما بروید، آن را دانلود کنید و به صورت قانونی تماشا کنید.

اگر هنوز موفق شدید نگاه کنید پدرخوانده، قسمت 19، فصل 2 اگر این کار را نکرده اید، می توانید آن را به صورت قانونی از لینک زیر دانلود و مشاهده کنید:

دانلود قسمت 19 سریال پدرخوانده فصل 2 با لینک مستقیم و قانونی کامل – کلیک

لینک دانلود قسمت 19 سریال پدرخوانده فصل 2 با تمام کیفیت

——————————————————————

خرید کارت بازی فکری سناریوی کارت مافیا The Godfather 2 (می توانید آنها را در دیجی کالا سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید، برای رفتن به صفحه سفارش روی تصویر کلیک کنید)

بازی ورق مافیای سناریوی پدرخوانده 2 دارای 21 کارت (3 کارت مافیا، 8 کارت شهروند، 1 کارت مستقل، 2 کارت بی نام و 5 کارت خروج)، مجموعه ای از کارت های یک بازی 11 نفره با مدیر سبک پدرخوانده، نت. پلت فرم طراحی و تولید شده است: برای آموزش نحوه بازی و توضیح نقش ها، برگه راهنمای داخل محصول توضیحات مفصلی ارائه می دهد. هدف اولیه از طراحی و تولید این محصول صرفاً نداشتن کارتی کامل و مقرون به صرفه بود که در نتیجه پس از دریافت توسط علاقه مندان و نظرات متعدد، اقدام به تولید این محصول نیز نمودیم. جنس کارت 145 گرم چاپ دو رو با یک لایه سلفون مات است که مقاومت آن را چندین برابر می کند.
——————————————————————

در زیر نظرات برخی از بینندگان و مخاطبان قسمت 19 فصل 2 پدرخوانده را تحلیل می کنیم. اگر نظری دارید می توانید در قسمت نظرات بنویسید تا در متن قرار گیرد:

نظرات کاربران در مورد پدرخوانده فصل 2 قسمت 19

ریحانه: الیکا و رازانی عالی هستند.
سید خوب بود اما از تواناییش استفاده نکرد.
نیما کریمی هم خوب بود بقیه وحشتناک بودند مخصوصا رضا و خانم امانی.

راشل راد: فکر کنم فقط به نظر من گذاشتن بازیکن تو حموم توهین به مردم بود!!!

حسن میراسماعیلی: بازی تاثیرگذار و سختی بود، فیس آف من را عصبانی کرد 😢

محسن کاویان: خداروشکر حداقل مشخص بود اونایی که تو کافه بازی میکنن و فقط جیغ زدن بلد هستن اکثریت هیچی ندارن. صد رحمت برای همین بازیگران. سید جواد، سینا رازانی و خانم عبدالرزاقی خوب بازی کردند

سامی خوان: خلاصه بازی: سید جواد و الیکا بهترین بازیکنان این بازی هستند. آیا واقعا این بازیکنان تایید و انتخاب شده اند؟ حتی به منتخب نزدیک نیست.

دره پوریا: بازی عجیبی بود و از همه عجیب تر، فقط استدلال های آنها شکست می خورد 😂🤦🏻‍♂ تا اینکه با مافیایی که چهره مافیا را تغییر می دهند، کنار آمدیم، یکی از آنها بازی را ترک کرد تا به دستشویی برود. سپس استدلال های عجیب آنها وجود دارد.

عزرا: با اشتیاق زیاد به تماشای پدرخوانده نشستم اما وقتی آقای دیرباز بعد از شب در مورد کار یکی از دو مافیا پرسید و بعد شب را کشت و اعلام کرد که حالا خودت می توانی این ارتباط را کشف کنی. دنباله رو ندیدم منظورت از سناریوی براد جک، جک، درست بود؟ امیدوارم The Godfather 3 دیگر اینطور نباشد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=61453

(برای کپی روی لینک کلیک کنید)

نوشته شده از نظرات کاربران قسمت 19 فصل دوم پدرخوانده (724 منتخب) اولین بار در سایت بازیگرها. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.