میزبانی عربستان سعودی، ما چیزی نداریم، نگاه می کنیم!

1722594 422

هدف امروز: دیگر نمی توان عربستان را با افرادی مانند سامی الجابر و محمد الدایی به یاد آورد. عربستان دیگر حریف سنتی ما نیست و حالا باید این کشور را یکی از غول های دنیا دانست. در شرایطی که برای مسابقات مهم خود ورزشگاه نداریم، سالم الدوسری در 24 ساعت به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب شد، پیامی از ستاد فیفا مبنی بر میزبانی عربستان از جام جهانی ال 2034 دریافت شد. همان هدفی که با آوردن رونالدو، بنزما، مانچینی… و دیگر ستاره های فوتبال جهان به دست آمد. دیروز جیانی اینفانتینو در بیانیه ای اعلام کرد: “فوتبال مانند هیچ ورزش دیگری جهان را متحد می کند و جام جهانی ویترین عالی برای پیام اتحاد و همکاری است.” به این ترتیب جام جهانی 2026 در کانادا، آمریکا و مکزیک و جام جهانی 2030 در 6 کشور اسپانیا، مراکش، پرتغال، آرژانتین، پاراگوئه و اروگوئه و عربستان میزبان مسابقات جهانی 2034 خواهد بود. لیوان. لیوان

چرا فیفا از جام جهانی عربستان حمایت می کند؟ ما می توانیم پاسخی را که در یازده سال آینده خواهید شنید، حدس بزنیم: رشد بازی. فیفا و رئیس آن مرتباً به ما می گویند که نقش هیئت حاکمه فوتبال جهان در توسعه این ورزش در سراسر جهان چیست. وب سایت فیفا همچنین به ما می گوید که فیفا در حال مدرن سازی فوتبال است تا آن را فراگیر کند. نه فقط در یک یا دو قاره بلکه در همه جا. به عنوان خواننده این خبر، ممکن است از خود بپرسید که چگونه شمول به عربستان سعودی رسیده است.

یک سرنخ در مورد اینکه چرا فیفا ممکن است از جام جهانی در عربستان سعودی لذت ببرد به مصاحبه سال 2013 توسط ژروم والکه، دبیرکل سابق فیفا (که بعداً توسط دادگاه سوئیس به اتهام رشوه محکوم شد) در سال 2013 برمی گردد، به این معنا که گاه به دموکراسی کمتری نیاز بود. برای سازماندهی جام جهانی جام جهان بهتر است. یعنی بهتر است فیفا جام جهانی را در کشورهایی برگزار کند که دولت هزینه زیادی می کند. همه اینها منجر به یک جام جهانی سودآورتر برای فیفا می شود و درآمد را می توان به طور مساوی بین انجمن های عضو تقسیم کرد. در واقع اتحادیه های عضو فیفا و اینفانتینو از این درآمد خوشحال تر خواهند بود و اینفانتینو می تواند مدت بیشتری در سمت ریاست فیفا باقی بماند. (رئیس فیفا با رای کشورهای عضو انتخاب می شود و فیفا تلاش می کند با پرداخت پول بیشتر به این کشورها در جام جهانی، رضایت بیشتری را به این فدراسیون ها جلب کند).

چرا عربستان خواهان جام جهانی است؟

یاسر المشال، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان می گوید: جام جهانی 2034 دعوت ما به جهان است تا شاهد پیشرفت عربستان و فرهنگ آن باشیم. هدف ملی عربستان سعودی با محور «چشم انداز 2030» پیوند خورده است. دولت این چشم انداز را به عنوان یک طرح اصلاحات اقتصادی و اجتماعی منحصربفرد توصیف می کند که درهای عربستان سعودی را به روی جهان باز می کند، با ایده تبدیل اقتصاد به دور از نفت و گاز برای ایجاد یک اقتصاد پایدارتر و بلندمدت. در زمان محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی، سعودی ها برای اولین بار وارد پروژه های ورزشی شدند.

پست میزبانی شده در عربستان، ما چیزی نداریم، نگاه می کنیم! اولین بار در روزنامه آرمان مزور منتشر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.