نام عجیب چهارمین فرزند این زوج بازیگر!

مصاحبه جدید رایان رینولدز

رایان رینولدز بازیگر معروف کانادایی در مصاحبه زنده خود با کمدین راب دیلینی، نام عجیب و غیر متعارفی را به عنوان نام چهارمین فرزندش از همسرش بلیک لایولی فاش کرده است.

به بازیگرها- چند هفته پس از تولد چهارمین فرزند ستاره های مشهور هالیوود رایان رینولدز و بلیک لایولی، رایان نام نوزادشان را اعلام کرد.

به گزارش گروه ترجمه صبح، رایان رینولدز یکی از افراد مشهوری بود که در برنامه زنده “فقط برای خنده” که در تاریخ 4 مارس در سالن O2 لندن برگزار شد، شرکت کرد.

این ستاره که با کمدین معروف راب دیلینی روی صحنه حاضر شده بود، درباره تولد چهارمین فرزندش صحبت کرد.

این برنامه زنده به عنوان برنامه ای “پر از گفتگو و خنده، داستان ها و حکایت هایی از زندگی ستاره های هالیوود” تبلیغ شد.

رایان رینولدز 46 ساله در مصاحبه خود با راب از جزئیات زندگی شخصی و خانوادگی خود صحبت کرد. این ستاره داستان های جالب و خنده داری از زندگی خود و همسر معروف و چهار فرزندش را برای حضار تعریف کرد.

وقتی بحث به بلیک لایولی، همسر 35 ساله ستاره هالیوود و فرزندانشان رسید، رایان به شوخی گفت که آنها برای فرزند چهارم خود نامی انتخاب کرده اند و در حال انجام مراحل قانونی هستند.

شوخی خواننده با نام فرزندش!

رایان اعلام کرد: ما اسم دخترمان را انتخاب کردیم. از همان ابتدا تولد او را خرس کوکائین نامیدیم. به همین دلیل در حال حاضر مشغول طرح شکایت و مسائل حقوقی اخذ کپی رایت این نام هستیم.

فیلمی که رابان در شوخی خود به آن اشاره می کند فیلمی به کارگردانی الیزابت بنکس است که در سال 2023 اکران می شود.

یکی از بینندگان خوش شانس این رویداد که توانست بلیت های مورد نظر را دریافت کند، خاطرنشان کرد که رایان بیشتر در مورد حرفه بازیگری و تجربیات خود در آن صحبت کرده است.

با این حال او رازهای خنده دار خانواده اش را نیز با طرفدارانش در میان گذاشت. به گزارش مورنینگ تایمز، رایان رینولدز و بلیک لایولی که در سال 2012 ازدواج کردند، در مورد خانواده خود بسیار حساس هستند و معمولا در مصاحبه های خود در مورد خانواده و فرزندان خود صحبت نمی کنند.

یکی از بینندگان این برنامه زنده نیز در فضای مجازی اعلام کرد که اگرچه رایان با چهره ای بشاش به سوالات خانواده و فرزندانش پاسخ می داد، اما به وضوح مشخص بود که نسبت به فرزندانش بسیار حساس است.

نام عجیب چهارمین فرزند این زوج بازیگر! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.