پرداخت با NFC به جای کارت های بانکی؛ مجموعه کارت بانکی در آینده – بازیگرها

cardmapr nl XH2JFgT4Abc unsplash 2500x1563 1

پرداخت با NFC به جای کارت های بانکی؛ مجموعه کارت های بانکی در آینده اولین بار در بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

معاون فناوری های نوین بانک مرکزی از حذف کارت های بانکی و استفاده از فناوری NFC در شبکه بانکی خبر داد و گفت: مشتریان شبکه بانکی از این پس می توانند با استفاده از فناوری NFC و تلفن همراه خود به روشی ساده و با استفاده از تلفن همراه خود پرداخت کنند. بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور خودتان آن را انجام دهیدبه گزارش بازیگرها به نقل از اقتصاد آنلاین؛ مهران محرمیان معاون فناوری های نوین بانک مرکزی طی این بیانیه به اتمام پروژه پرداخت های مبتنی بر NFC که در سال جاری توسط بانک مرکزی انجام شد و نیازمند همکاری بانک ها بود، تاکید کرد.

کارت های بانکی را حذف کنید و از فناوری NFC استفاده کنید

وی افزود: در حال حاضر پنج بانک به این پروژه متصل هستند و این امکان برای مشتریان شبکه بانکی وجود دارد که با استفاده از تلفن همراه و نزدیک‌تر کردن آنها به دستگاه‌های POS، بدون نیاز به سهولت و امنیت بیشتری پرداخت‌های خود را انجام دهند. برای وارد کردن رمز عبور.”

در ادامه محرمیان تصریح کرد: با اجرای این طرح و کاهش استفاده از کارت های فیزیکی بانکی، پیش بینی می شود جرایم مربوط به سرقت اطلاعات کارت های بانکی به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

بیشتر بخوانید:

  • حمله کلاهبرداران به برنامه شاد؛ اطلاعات خود را در جایی ندهید
  • راه اندازی سکوی ورزشی عادل فردوسی پور سیزده دروغ بود
  • فروش اینترنتی دارو در داروخانه ها و پلتفرم ها مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفت
  • فیس بوک محبوب ترین شبکه اجتماعی در جهان است. جدول تعداد کاربران شبکه های اجتماعی
  • مجوز فعالیت پلتفرم های غیردولتی؛ دستور رسمی به سازمان ثبت اسناد.

پرداخت با NFC به جای کارت های بانکی؛ مجموعه کارت های بانکی در آینده اولین بار در بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.