«آخرین رقص جادویی مایک» یکشنبه سوپرباول (باکس آفیس هفته) می درخشد • DigiCala Mag

«آخرین رقص جادویی مایک» یکشنبه سوپرباول (باکس آفیس هفته) می درخشد • DigiCala Mag

آخرین رقص جادویی مایک، سومین قسمت از کمدی رمانتیک با بازی چانینگ تیتوم، در روز یکشنبه Super Bowl با فروش 8.2 میلیون دلار در هفته اول اکران خود در 1500 سینمای آمریکای شمالی در صدر باکس آفیس قرار گرفت. این مقدار کمترین میزان فروش در فرنچایز «میک جادویی» است. قسمت اول و دوم در مجموع موفق به فروش 167 و 117 میلیون دلاری شدند که با توجه به بودجه کم فیلم، موفقیت بزرگی محسوب می شد.

«آخرین رقص جادویی جادویی مایک» به کارگردانی استیون سودربرگ با بازی چانینگ تیتوم و سلما هایک قرار نبود به عنوان فیلم اکران شود و برای HBO Max سفارش داده شد. در نتیجه، بودجه تولید و هزینه های بازاریابی برای پخش در سرویس های استریم مناسب در نظر گرفته شد، اما زمانی که دیسکاوری شرکت را خرید، به دلیل فروش خوب دو قسمت قبلی، مدیران تصمیم گرفتند این فیلم را به صورت تئاتری اکران کنند.

بودجه تولید این فیلم 40 میلیون دلار است و با احتساب 20 میلیون دلار هزینه بازاریابی، باید بیش از 60 میلیون دلار بفروشد تا به نتیجه برسد. وضعیت فیلم تا این لحظه در آخر هفته مصادف با سوپربول قابل قبول است و طبیعتا میل به سینما در بین مخاطبان پرشمار این بازی ها به شدت کم شده بود. با احتساب فروش بین المللی 10.4 میلیون دلاری، آخرین فیلم Channing Tatum تاکنون 18.6 میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است.

  • 10 بهترین فیلم ابرقهرمانی برای کسانی که این ژانر را دوست ندارند
  • همه نامزدهای بهترین فیلم اسکار 2023 از بدترین تا بهترین

آخر هفته سوپر بول که میزبان مسابقات قهرمانی سالانه فوتبال آمریکاست، بزرگترین و مهم ترین رویداد تلویزیونی سال است و مخاطبان معمولا ترجیح می دهند به جای رفتن به سینما، بازی ها را در این روز خاص و برنامه های موازی آن را در تلویزیون تماشا کنند. تئاترها؛ بنابراین، فروش باکس آفیس در یکشنبه Super Bowl به طور قابل توجهی کاهش می یابد. فروش باکس آفیس این هفته در مجموع به 51 میلیون دلار رسید که در مقایسه با روزهای مشابه در سال 2020 با فروش 84 میلیون دلار و سال 2019 با فروش 72 میلیون دلار کاهش محسوسی را نشان می دهد.

«آواتار: راه آب»، دنباله‌ای بر پرفروش‌ترین فیلم جیمز کامرون، در نهمین هفته اکران خود در آمریکای شمالی 6.88 میلیون دلار فروخت و به رتبه دوم جدول باکس آفیس سقوط کرد. «آواتار 2» 646.19 میلیون دلار در باکس آفیس داخلی و 2.210 میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است. بدین ترتیب، با پشت سر گذاشتن «جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد» با فروش ۲.۲۱ میلیارد دلار، چهارمین فیلم پرفروش تاریخ شد.

دنباله فیلم آواتار به کارگردانی جیمز کامرون ساخته شد و بازیگران قسمت اول از جمله سم ورتینگتون، زوئی سالدانیا، استیون لانگ، جولز دیوید مور و سی سی سی پوندر در نقش های قبلی خود حضور دارند و ستارگانی چون کیت وینسلت، کلیف کورتیس، ادی فالکو، جمین کلمنت و برندن کاول از جمله تازه واردان قسمت دوم هستند. این فیلم داستان جیک سالی را دنبال می کند که با خانواده جدیدش در ماه پاندورا زندگی می کند. تا اینکه یک تهدید خانواده این خانواده را تهدید می کند و او باید با کمک ناویس از آنها محافظت کند.

این هفته، همزمان با بیست و پنجمین سالگرد ساخت «تایتانیک»، این فیلم در سینماهای محدود اکران شد و با فروش 6.40 میلیون دلاری در آمریکای شمالی، در رتبه سوم جدول باکس آفیس قرار گرفت و ثابت کرد که این فیلم همچنان یکی است. از محبوب ترین فیلم های عاشقانه تاریخ سینما. «تایتانیک» در حال حاضر با کمی تفاوت با «آواتار: آبراه» سومین فیلم پرفروش تاریخ سینماست و باید دید جیمز کامرون در روزهای آینده می تواند رکورد خودش را بشکند یا خیر.

جعبه موسیقی Il Tempo Vela، مدل جدید کلاسیک، ملودی تایتانیک

جعبه موسیقی Il Tempo Vela، مدل جدید کلاسیک، ملودی تایتانیک

۴۴۹۰۰۰ به مرد
ببینید و بخرید

رتبه چهارم جدول باکس آفیس را «۸۰ برای برادی» (۸۰ برای برادی) اشغال کرده است که در آمریکای شمالی ۶ میلیون دلار فروخت. فیلم Eighty for Brady به کارگردانی کایل ماروین بر اساس داستانی واقعی است و لیلی تاملین، جین فوندا، ریتا مورنو و سالی فیلد در آن ایفای نقش می کنند. داستان در مورد چهار زن میانسال است که برای تماشای بازی تام بردی در سوپر باول 2017 سفری ماجراجویانه را آغاز می کنند.

«تق زدن در کابین» پیشرو هفته گذشته به رتبه پنجم جدول باکس آفیس این هفته سقوط کرد. این فیلم در دومین هفته اکران خود در آمریکای شمالی 5.5 میلیون دلار فروش کرد. این فیلم تاکنون 36.75 میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورده است که شامل فروش بین المللی 30.30 میلیون دلار می شود. در این فیلم ترسناک به کارگردانی نایت شیامالان، دیو باوتیستا، روپرت گرینت، نیکی آموکا برد، بن آلدریج و جاناتان گروف به ایفای نقش پرداخته اند. داستان در مورد خانواده ای سه نفره است که توسط غریبه ها در کلبه ای دورافتاده گروگان گرفته می شوند و باید یکی از خود را به عنوان قربانی آزادی انتخاب کنند.

«گربه چکمه پوش: آخرین آرزو» جدیدترین انیمیشن یونیورسال در هشتمین هفته اکران خود فروش داخلی 5.5 میلیون دلاری را تجربه کرد و در رده ششم گیشه قرار گرفت. با احتساب فروش بین المللی 235.24 میلیون دلاری، این فیلم تاکنون 393.74 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخته است. فیلم Puss in Boots: The Last Wish به کارگردانی جوئل کرافورد است و آنتونیو باندراس، سلما هایک، اولیویا کولمن، هاروی گیلن، سامسون کایو، واگنر مورا و آنتونی مندس صداپیشگان شخصیت های مختلف هستند. این فیلم شخصیت دوست داشتنی گربه چکمه پوش را دنبال می کند که 8 مورد از 9 زندگی خود را از دست داده است و برای تحقق آخرین آرزوی خود و البته بازپس گیری زندگی از دست رفته خود، سفری باورنکردنی را آغاز می کند.

کمدی تام هنکس «مردی به نام اتو» با فروش داخلی 2.62 میلیون دلار در هفتمین هفته اکران خود در رتبه هفتم جدول باکس آفیس قرار گرفت. با احتساب فروش بین المللی 34.80 میلیون دلار، این فیلم تاکنون 92.20 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخته است. «مردی به نام اتو» به کارگردانی مارک فورستر و بازیگرانی چون ماریانا تروینو و مانوئل گارسیا رولفو و همچنین تام هنکس ساخته شده است. داستان درباره مردی میانسال است که به تازگی همسرش را از دست داده و مدام به فکر خودکشی است، اما خانواده پر سر و صدایی که به تازگی به خانه همسایه نقل مکان کرده اند، هر بار به نوعی مانع او می شوند.

باخت در رتبه هشتم جدول باکس آفیس قرار گرفت

در رتبه هشتم جدول باکس آفیس، فیلم گمشده قرار دارد که در چهارمین هفته اکران خود در آمریکای شمالی 2.37 میلیون دلار فروخت و فروش ناخالص را به 26.62 میلیون دلار رساند. فیلم Lost توسط نیک جانسون و ویل مریک کارگردانی شده و استورم رید، نیا لانگ و مگان سوری در آن ایفای نقش کرده اند. داستان درباره زنی است که در تعطیلات گم می شود و دخترش تصمیم می گیرد با کمک فناوری و شبکه های اجتماعی او را پیدا کند. «گمشده» دنباله‌ای مستقل بر «جستجو» در سال ۲۰۱۸ است که کاملاً بر داستان‌گویی از طریق صفحه‌نمایش رایانه و گوشی‌های هوشمند تمرکز داشت.

«مگان» (M3GAN) در ششمین هفته اکران خود با فروش داخلی 2.37 به رتبه نهم جدول باکس آفیس سقوط کرد. با احتساب فروش بین المللی 74.65 میلیون دلاری، این فیلم تاکنون 165.58 میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است. این میزان فروش برای یک فیلم ترسناک جمع و جور که تنها 12 میلیون دلار در دست سازندگانش خرج کرده، نتیجه ای رویایی محسوب می شود. مگان توسط جرارد جانستون کارگردانی می شود و بازیگرانی چون آلیسون ویلیامز، رونی چنگ، ویولت مک گرات، امی دونالد و جنا دیویس به ایفای نقش پرداخته اند. داستان در مورد مهندس رباتیک مشهوری به نام جما است که هوش مصنوعی فوق پیشرفته ای ایجاد می کند که در واقع عروسکی به نام مگان است که می تواند با صاحبش ارتباط عاطفی برقرار کند. جما تصمیم می گیرد اولین نسخه مگان را به خواهرزاده اش که به تازگی پدر و مادرش را از دست داده است بدهد، اما همه چیز زمانی خطرناک می شود که رابطه عاطفی عمیق بین عروسک و صاحبش او را به اقدامات وحشتناکی سوق می دهد.

در رتبه دهم جدول باکس آفیس، «هواپیما» با بازی جرارد باتلر قرار دارد که در پنجمین هفته اکران خود ۱.۱۸ میلیون دلار فروش داخلی داشت. با احتساب فروش بین المللی 12.27 میلیون دلاری، این فیلم تا به امروز 43.04 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخته است. این فیلم اکشن و ترسناک به کارگردانی ژان فرانسوا روی و بازیگرانی چون جرارد باتلر، مایک کولتر و تونی گلدوین ساخته شده است. داستان در مورد خلبانی است که باید در جزیره ای در فیلیپین فرود اضطراری داشته باشد، اما به زودی همه مسافران توسط مردم محلی گروگان گرفته می شوند. خلبان باید با کمک یک محکوم سابق جان مسافران را نجات دهد.

نام فیلم هفته انتشار فروش آخر هفته کل فروش
آخرین رقص جادویی مایک
آخرین رقص جادویی مایک
۱ 8.20 8.20
آواتار: مسیر آب
آواتار: مسیر آب
۹ ۶.۸۸ ۶۴۶.۹۱
تایتانیک
تایتانیک
۱ ۶.۴۰ ۶.۴۰
هشتاد برای برادی
8 برای برادی
۲ ۶ ۲۴.۹۷
در کابین را بزن
با غرفه تماس بگیرید
۲ 5.51 ۲۳.۴۴
گربه چکمه پوش: آخرین آرزو
گربه چکمه پوش: آخرین آرزو
۸ 5.500 ۱۵۸.۴۹
مردی به نام اتو
مردی به نام اتو
۷ 2.62 57.40
گمشده
گم شده
۴ ۲.۶۰ 26.62
مگان
M3GAN
۶ 2.37 ۹۰.۹۲
سطح
سطح
۵ ۱.۱۸ ۳۰.۷۶

*ارقام فروش بر اساس میلیون ها دلار و شامل فروش داخلی فیلم در آمریکای شمالی است.

آبنما: boxofficemojo

آخرین رقص جادویی مایک در سوپر باول یکشنبه (باکس آفیس هفته) اولین بار در DigiCala Mag. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.