افتتاحیه جام جهانی در ورزشگاه خطیرا!

4390 Page 8 Image 0007

هدف امروز: فیفا با برگزاری مراسم افتتاحیه در استادیوم آزتکا در مکزیک و خارج از ایالات متحده، فرمت میزبانی جام جهانی 2026 را از طریق تلویزیون زنده اعلام کرد. اما بازی فینال به آمریکا سپرده شده است و طبق اعلام رسمی، ورزشگاه نیویورک میزبان بازی فینال است که در تاریخ 19 جولای و پس از 103 بازی برگزار می شود.

استادیوم MetLife واقع در نیویورک، نیوجرسی، به عنوان محل برگزاری فینال جام جهانی انتخاب شده است، در حالی که این استادیوم 82000 نفری یکی از پربیننده ترین فینال های جام جهانی را خواهد داشت. علاوه بر این، این ورزشگاه تا قبل از بازی فینال میزبان چهار بازی دیگر نیز خواهد بود، اما مهم ترین دیدار، دیدار حساس فینال خواهد بود که باید دید بین کدام تیم ها بازی می شود. این ورزشگاه پیش از این میزبان دیدارهای مهمی از جمله تقابل آمریکا با تیم های ملی برزیل و آرژانتین بوده است و لیونل مسی یک بار در جریان دیدار برزیل و آرژانتین در این ورزشگاه هت تریک کرد. استادیوم شهر نیویورک زمانی گران ترین سازه ورزشی بود که ساخت آن 1.6 میلیارد دلار هزینه داشت و اکنون پس از 10 سال ساخت، یکی از مجهزترین مجموعه های ورزشی به حساب می آید. جام جهانی 2026 در 16 شهر مختلف آمریکا، مکزیک و کانادا برگزار می شود.

The post افتتاحیه جام جهانی در ورزشگاه خطیرا! اولین بار در روزنامه آرمان مزور منتشر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.