ببینید: صحنه ای از زلزله مهیب ترکیه و بالا و پایین رفتن زمین [+فیلم] – فیگر

5805894

مشاهده مقاله: صحنه ای از زلزله مهیب ترکیه و بالا و پایین رفتن زمین [+فیلم] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

ویدئوی اخیر صحنه ای از زلزله مهیب ترکیه و بالا و پایین رفتن زمین در رسانه های مجازی منتشر شد که کاربران مجازی را شوکه کرد.

طبق اعلام کانال خبر. ترکیه، این زمین لرزه خسارت جانی و مالی زیادی را در 10 استان ترکیه به بار آورده است. ساعت 10 صبح مرکز لرزه نگاری ترکیه اعلام کرد: تاکنون 6 پس لرزه با بزرگی بیش از 6 ریشتر در ترکیه به ثبت رسیده که بزرگترین آن 6.6 ریشتر بوده است.

بیشتر بخوانید:

ببینید: زلزله ترکیه، وحشتناک ترین زلزله سال های اخیر [+فیلم]

نگاه کنید به: جنبه های پنهان زلزله در ترکیه [+فیلم]

 

صحنه ای از زلزله مهیب ترکیه و بالا و پایین رفتن زمین

  • فراز و نشیب زمین در زلزله ترکیه

در زیر بالا و پایین رفتن زمین در هنگام زلزله ترکیه را مشاهده می کنید:

[/video]

به گفته شاهدان، این زمین لرزه حدود یک دقیقه به طول انجامید و باعث وحشت مردم شد. بسیاری از مردم در سرمای زمستان به بیرون رفته اند. بر اساس گزارش ها، این زمین لرزه علاوه بر تلفات جانی، خسارات زیادی به منازل و ساختمان های مسکونی وارد کرده و تعداد زیادی از آنها را تخریب کرده است. تا ساعت 11 صبح در ترکیه، مقامات مرگ بیش از 284 نفر را در 10 شهر در سراسر کشور از جمله دیاربکر تایید کردند و تعداد مجروحان را 2323 نفر اعلام کردند.

فراز و نشیب زمین در زلزله ترکیه

بیشتر بخوانید:

  • دستگیری پیمانکار مجتمع رنسانس هاتای در فرودگاه
  • کمک مالی بازیگران و خوانندگان ترک برای زلزله زدگان
  • فیلمی از زنان بی حجاب در مسجد النبی
  • مسدود شدن راه ارتباطی 38 شهر مختلف ایران
  • راه های 283 روستای کردستان به دلیل بارش برف بسته شد!

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً بیانگر نظر بازیگرها رسانه نیست.

مشاهده مقاله: صحنه ای از زلزله مهیب ترکیه و بالا و پایین رفتن زمین [+فیلم] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.