بهترین دسته گل های مخصوص مراسمات ـ چه گلی برای چه مراسمی؟

images 1713446573 66211eadd66aa

اولین سوالی که در گل‌فروشی از ما می‌پرسند، این است که گل را برای چه مناسبتی می‌خواهیم؟ به همین صورت، باتوجه به هر موقعیت و مناسبتی با انتخاب گل‌های مناسب آن موقعیت، بهترین دسته گل را خواهند ساخت. خیلی از مواقع، فروشنده به شما کمک می‌کند تا انتخاب بهتری داشته باشید و براساس رنگ‌بندی دسته گل نسبت‌به مراسم، دسته گلی زیبا و ایده‌آل را تحویل بگیرید؛ اما شاید در خرید اینترنتی انتخاب کمی سخت‌تر باشد و برای انتخاب مناسب‌تر نیاز به راهنمایی‌های بیشتری داشته باشید؛ ازاین‌رو، اگر به‌دنبال خرید دسته گل مناسبتی هستید، در ادامه بهترین‌ها را باتوجه به رنگ و نوع گل‌ها برای هر مراسم خاصی، از جشن تولد گرفته تا مراسم ترحیم، به شما معرفی خواهیم کرد.

خرید انواع دسته گل برای مناسبت‌های مختلف

یکی از گزینه‌های ثابت برای مراسم‌های مختلف، از شادی تا غم، اهدای گل است. گل‌ها به‌عنوان نمادهایی از دوران‌های قدیمی و به‌صورت طبیعی وارد فرهنگ ما شده‌اند و هر یک از آن‌ها ویژگی‌ها و معانی خاصی را نمایان می‌سازند. به همین دلیل، داشتن اطلاعات کافی درمورد گل‌ها بسیار ضروری است تا بتوانید در هر مراسم باتوجه به شرایط موجود، گل مناسبی را برای بیان احساسات خود سفارش دهید.

بنابراین، بسته به این‌که به چه مراسمی می‌روید، به شما کمک خواهیم کرد تا دسته گل ارزان، زیبا و باکیفیتی را انتخاب کنید.

مراسم خواستگاری

معمولا برای مراسم خواستگاری، گل‌هایی با رنگ شاد، تزئینات رنگی و خاص بسیار مناسب هستند. پیشنهاد ما برای دسته گل‌های مراسم خواستگاری، استفاده از گل رز کلاسیک است؛ البته شما می‌توانید در هنگام تزئین انواع دسته گل از گل‌های متنوع‌تر و رنگ‌بندی‌های موردعلاقه خود نیز استفاده کنید.

مراسم ترحیم و تسلیت

انتخاب دسته گل برای ترحیم و تسلیت بیشتر به‌منظور ابراز همدردی و شریک شدن در غم طرف مقابل است. اکثر افراد در این شرایط، اغلب از گل‌هایی با رنگ سفید و رنگ‌های ساده استفاده می‌کنند و به‌‌طورکلی از رنگ‌های شاد مانند رنگ قرمز خودداری می‌کنند. در این شرایط، خرید سبد گل کلاسیک لیلیوم، آنتوریوم آلستر پیشنهادهای مناسبی می‌توانند باشند.

جشن تولد و تولد نوزاد

هر جشن تولدی به‌ویژه تولد نوزاد در بیمارستان، با شادی و احساسات مثبت همراه است. به همین دلیل، بهترین انتخاب، استفاده از گل‌های شاداب و رنگارنگ در دسته گل‌ها یا جعبه‌های گلی است که هدیه می‌دهید. رنگ‌بندی دسته گل نسبت‌به مراسم و جشن تولد، به سلیقه و ترجیحات هر شخص نیز بستگی دارد اما انتخاب گل قرمز می‌تواند نشانه‌ای از علاقه و حس مثبت شما در این شرایط باشد.

هدیه برای خانه یا شغل جدید

یکی از دلایل دیگری که به سراغ خرید گل می‌رویم، پیدا کردن شغل جدید یا انتقال به خانه جدید است. در هر دو حالت، این فرصت‌های جدید را به‌عنوان یک موقعیت شاد و روحیه‌بخش برای تبریک درنظر بگیرید. به‌عنوان مثال، برای نقل‌مکان به خانه جدید می‌توانید یک جعبه گل رز جاودان را هدیه دهید و تعداد گل‌های آن می‌تواند باتوجه به شرایط و سلیقه فرد موردنظر انتخاب شود. همچنین، برای هدیه شغل جدید، استفاده از گل‌های آنتوریوم، لیلیوم و میخک گزینه‌های مناسبی هستند.

ملاقات بیمار

هدف از حضور در بیمارستان و ملاقات با به همراه داشتن بهترین دسته گل، روحیه دادن به طرف مقابل است. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم در هنگام خرید ازطریق لینک به دسته‌بندی دسته گل در سایت گل فستیوال، به سراغ گل‌هایی بروید که با رنگ و زیبایی خود به روحیه طرف مقابل کمک می‌کنند. البته، دقت داشته باشید که این گل‌ها به‌دلیل حضور در بیمارستان، باید کاملا بهداشتی بوده و تا حد ممکن از مواد حساسیت‌زا به دور باشند؛ بنابراین، گل‌هایی مثل گل ارکیده و گل آنتوریوم می‌توانند فوق‌العاده و مناسب باشند.

images 1713446573 66211eade43e9

چه گلی برای این مراسم‌ها مناسب است؟

درمیان انواع دسته گل که در رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی می‌توانید سفارش دهید، خوب است بدانید چه گل‌هایی برای چه مراسم‌هایی بیشتر مناسب هستند.

برای جشن تولدها، مراسم ترحیم و بسیاری دیگر از مناسبت‌ها این گل‌ها انتخاب بهتر و مناسب‌تری باتوجه به رنگ‌بندی دسته گل نسبت‌به مراسم هستند:

  • مراسم ختم و تسلیت: گل نیلوفر، گل میخک، گل داودی

  • مراسم عروسی: گل رز، گل ارکیده، گل میخک، گل آلستر

  • تولد: گل رز سرخ، گل ارکیده، گل نیلوفر

  • روز ولنتاین: گل رز قرمز، گل مرجانی، گل رز صورتی، میخک صورتی

و در آخر؛

در بسیاری از مواقع، برای خیلی از مناسبت‌ها، انتخاب اول ما خرید گل یا هدیه دادن دسته گلی زیبا و چشم‌نواز است. گاهی پیش می‌آید که قرار است به سراغ فردی که دوستش داریم برویم؛ در این شرایط، دسته گل‌هایی با رنگ‌های تند و درخشان فوق‌العاده خواهند بود و گاهی هم برای مراسم ترحیم، به‌دنبال گل‌هایی با رنگ‌های ملایم‌تر هستیم. در هر شرایطی، اگر قصد خرید انواع دسته گل ارزان و البته باطراوت و تازه را دارید، فروشگاه گل فستیوال می‌تواند بهترین‌ها را باتوجه به سلیقه شما برایتان تهیه نماید؛ کافی است برای خرید، ازطریق لینک به دسته‌بندی دسته گل در سایت گل فستیوال به نشانی festivalflower.shop اقدام نمایید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.