تاریخ انتشار آخرین آواتار لایو اکشن بادی؛ هر آنچه در مورد آن می دانیم – بازیگرها

scale 1

محتوای آخرین تاریخ انتشار آواتار اکشن بادی. هر آنچه در مورد آن می دانیم ابتدا در وب سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

در سال 2018، نسخه لایو اکشن آواتار معرفی شد. با بازیگرها همراه باشید تاریخ انتشار آواتار The Last Wind Live Action و بیایید آنچه را که در مورد آن می دانیم بپردازیم.

در سال 2020، آخرین انیمیشن سریال آواتار موجود است. نتفلیکس قرار داده شده. به زودی، طرفداران شروع به پرسیدن سوالاتی مانند: آواتار لایو اکشن، جدیدترین نرم افزارهای بادی کی می رسد؟ یا بازیگران چه کسانی خواهند بود؟ آنها این کار را از نتفلیکس انجام دادند. در واقع، در سال 2018 بود که برای اولین بار یک سریال لایو اکشن اقتباسی از انیمیشن محبوب Avatar The Last Airbender اعلام شد.

این خبر هیجان انگیز خیلی زود توجه طرفداران را به خود جلب کرد. برخی مشتاقانه منتظر اخبار بیشتری در مورد این لایو اکشن و انتشار نهایی آن بودند و برخی دیگر نگران بودند که نتفلیکس نتواند به خوبی منبع اصلی خود عمل کند. زیرا در سال 2010 یک فیلم لایو اکشن از انیمیشن آواتار ساخته شد اما نتوانست طرفداران را راضی کند و به موفقیت دست یابد.

آخرین تاریخ انتشار آواتار اکشن باد: 25 تصادفی 1401

قوی ترین شخصیت های زن از Avatar the Last Airbender. از Toph و Katara گرفته تا Azula و Avatar Kiyoshi

تاریخ انتشار آواتار The Last Wind Live Action

هر آنچه در مورد آن می دانیم

لیست مطالبی که در ادامه آخرین مقاله تاریخ انتشار آواتار لایو اکشن نرم افزار باد خواهید خواند به شرح زیر است:

  • چه شخصیت هایی در لایو اکشن حضور خواهند داشت؟
  • داستان اکشن زنده چه خواهد بود؟
  • سریال آواتار در چند فصل ساخته می شود؟
  • چه کسی در سریال نقش خواهد داشت؟
  • چه افرادی در پروژه ساختمانی حضور دارند؟
  • زمان انتشار لایو اکشن آواتار آخرین ایربندر چه زمانی است؟
تاریخ انتشار آواتار The Last Wind Live-Action
تاریخ انتشار آواتار Last Wind Live Action، زمان آواتار Last Wind Live Action

از سال 2018 که ساخت این لایو اکشن اعلام شد، اخبار زیادی در مورد آن منتشر شد که واکنش های بسیاری را از سوی مردم داشت؛ برای بررسی با بازیگرها همراه باشید تاریخ انتشار لایو اکشن آواتار آخرین بادو بازیگرانی که در آن به ایفای نقش می پردازند به همراه سایر اخبار منتشر شده.

چه شخصیت هایی در لایو اکشن حضور خواهند داشت؟

تاریخ انتشار آواتار The Last Wind Live-Action
تاریخ انتشار آواتار The Last Wind Live Action

هیچ خبری به صورت رسمی از شخصیت هایی که در لایو اکشن حضور خواهند داشت اعلام نشده است و از آنجایی که هنوز لیست تمامی بازیگران اعلام نشده است، نمی توان در مورد شخصیت ها نظر قطعی داد.

تاکنون تنها پنج نفر از شخصیت های اصلی معرفی شده اند: آنگ، کاتارا، ساکا، زوکو، و پادشاه آتش اوزای. با این حال تقریباً می توان از حضور شخصیت های اصلی و مهم دیگر سریال از جمله Toph، Iroh، Sookie، Azula، Tylee، می و دیگر شخصیت های اصلی سریال مطمئن بودند. اما نمی توان گفت که آیا همه شخصیت های فرعی در این سریال حضور خواهند داشت یا خیر.

داستان اکشن زنده چه خواهد بود؟

تاریخ انتشار آواتار The Last Wind Live-Action
تاریخ انتشار آواتار Last Wind Live Action، زمان انتشار آواتار Last Wind Live Action

به نظر می رسد از داستان اصلی سریال انیمیشنی محصول نیکلودئون استفاده شود. دنیایی غنی و تخیلی متشکل از چهار تمدن اصلی: آب، خاک، آتش و باد. قبایل آبی که در دو قطب زمین وجود دارند، کشور، زمین و شهرهای بزرگ زمین که بیشتر زمین را پوشانده اند، جزایر کشور آتش که در اقیانوس هستند و راهبان بادهایی که در معابد زندگی می کنند هر قبیله فرهنگ و آداب و رسوم خاص خود را دارد، اما مهمترین چیز کنترل عناصر است. مهم نیست که انسان ها از چه نژادی هستند، این شانس وجود دارد که آنها توانایی کنترل عنصر نژاد خود را داشته باشند و از آن به عنوان یک هنر رزمی استفاده کنند.

فقط آواتار توانایی تسلط بر استفاده از هر چهار عنصر و ایجاد نظم در جهان را دارد. صد سال پیش، این کشور جنگ آتشی را آغاز کرد که نسل به نسل ادامه یافت و توانست بخش بزرگی از تمدن های دیگر را به تصرف خود درآورد. اما از شروع جنگ تا کنون، آواتار در زمانی ناپدید شده است که بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز دارند. اکنون پس از صد سال، ساکا و کاتارا، برادران قبیله آبی قطب جنوب، آواتار جدید را یخ زده در صخره ای از یخ پیدا کرده اند و اکنون زمان آن رسیده است که آواتار جدید خود را ملاقات کند، توانایی کنترل عناصر و خود را بازیابی کند. تعادل نسبت به جهان

سریال آواتار در چند فصل ساخته می شود؟

تاریخ انتشار آواتار The Last Wind Live-Action
آخرین تاریخ انتشار آواتار اکشن بادی، آخرین تاریخ انتشار آواتار اکشن بادی

سریال اصلی به سه قسمت تقسیم می شود که به آنها کتاب می گویند و هر کتاب به صورت فصلی ساخته و پخش شد که 20 قسمت دارد. صحبت های مختلفی در مورد نحوه تقسیم سریال در نتفلیکس وجود دارد و هنوز مشخص نیست که کدام یک درست است.

در حالت اول، مانند سری اصلی، هر کتاب به یک فصل اختصاص دارد و احتمالاً مدت زمان هر قسمت بیشتر خواهد بود. این به این معنی است که حتی می توان داستان را با جزئیات بیشتری نسبت به انیمیشن ساخت و انتقال داد.

در حالت دوم هر کتاب به دو فصل تقسیم می شود و به این ترتیب در مجموع شش فصل از مجموعه تولید و توزیع می شود.

چه کسی در سریال نقش خواهد داشت؟

تاریخ انتشار آواتار The Last Wind Live-Action
تاریخ انتشار آواتار Last Wind Live Action، زمان آواتار Last Wind Live Action

در آگوست 1400، سرانجام چهار بازیگر اصلی لایو اکشن به مردم معرفی شدند: گوردون کورمیر روی کاغذ آنگ، چه کار کردین؟ روی کاغذ آب مروارید، ایان اوسلی روی کاغذ ساکا و در نهایت دالاس لیو روی کاغذ شاهزاده زوکو اعلام لیست بازیگران برای طرفداران بسیار هیجان‌انگیز بود، زیرا نه تنها شخصیت‌ها بدون دلیل پیر نمی‌شوند و افزایش می‌یابند، بلکه به این دلیل که مانند سری اصلی رنگی هستند و اشتباه لایو اکشن قبلی را تکرار نمی‌کنند.

در روزهای گذشته نام یکی دیگر از بازیگران این سریال منتشر شد. دنیل دای کیم این یک رکورد درخشان برای بازی در سریال است. از دست رفته به سریال لایو اکشن آواتار پیوست. قراره نقش بازی کنه اوزای پادشاه آتش قبل از این هم عمل کنید دانیل دای کیم او به عنوان یک بدلکار در یک قسمت از سریال انیمیشن اصلی و بعداً در سریال ظاهر شد. افسانه کوران که اسپین آف آواتار، صداپیشگی است هیروشی را نجات دهید مسئول بود

تاریخ انتشار آواتار The Last Wind Live-Action
تاریخ انتشار آخرین باد آواتار لایو اکشن، آخرین باد آواتار لایو اکشن کی بیرون میاد؟

نتفلیکس از همان ابتدا اعلام کرده بود که قصد دارد از بازیگران آسیایی در لایو اکشن استفاده کند. یکی از دلایلی که طرفداران فیلم لایو اکشن قبلی را که در سال 2010 ساخته شد، تمسخر کردند، استفاده از بازیگران سفیدپوست بود. داستان آواتار در دنیایی زیبا و تخیلی با الهام از فرهنگ آسیای شرقی ساخته شد اما در فیلمی که از آن ساخته شد تقریباً از هیچ بازیگر آسیایی استفاده نشد و همه بازیگران سفیدپوست بودند. مایکل دانته دی مارتینو و برایان کونیتزکو که دو سازنده اصلی انیمیشن هستند، در عین حال نظر خود را کاملاً واضح اعلام کرده بودند:

ما مشتاقانه منتظر گسترش دنیای آواتار به روشی قدرتمند هستیم، دقیقاً همانطور که تصور می کردیم، با فرهنگ مناسب و بازیگران آسیایی. فقط یک بار در زندگی فرصت عالی برای ساخت یک اقتباس لایو اکشن از چنین اثر بزرگ و عمیق‌تر کردن شخصیت‌ها، داستان و ساختار جهانی آواتار وجود دارد.

برایان کوتینزکو، او در اینستاگرام خود اعلام کرد که به دنبال راهی برای بازگشت است دانته بوسکو برای زندگی کردن عمل دانته باسکو یکی از آشناترین صداها برای طرفداران آواتار است. او صداپیشه شاهزاده زوکو در Avatar The Last Airbender و صداپیشگی ژنرال آیرو در سریال Legend of Korra بود. در نهایت اعلام شد که دانته بوسکو در لایو اکشن حضور خواهد داشت اما نقش او زوکو نخواهد بود و هویت او هنوز مشخص نیست.

چه افرادی در پروژه ساختمانی حضور دارند؟

تاریخ انتشار آواتار The Last Wind Live-Action
تاریخ انتشار آخرین باد آواتار لایو اکشن، آخرین باد آواتار لایو اکشن کی بیرون میاد؟

ابتدا اعلام شد که مایکل دانته دی مارتینو و برایان کونیتزکو سازندگان سریال اصلی به عنوان تهیه‌کننده اجرایی پروژه لایو اکشن حضور خواهند داشت، اما در سال 2020 اعلام کردند که این پروژه را ترک خواهند کرد. آنها احتمالا هرگز دلیل واقعی جدایی خود از پروژه را اعلام نخواهند کرد، اما هر چه که باشد، خبر خوبی برای طرفداران نیست. برخی شایعات حاکی از آن بود که دلیل جدایی وی از این پروژه پیشنهاد به نتفلیکس برای استفاده از بازیگران زرد پوست در نقش های اصلی بوده و نتفلیکس موافقت نکرده است که باعث فسخ قرارداد و جدایی پروژه شده است، زیرا زمانی که کونیتزکو در مورد بازیگران کرد آسیایی نظر داد، افراد زیادی با نتفلیکس تماس گرفتند و تهدید کردند که سریال را به دلیل نژادپرستی تحریم خواهند کرد! اما با توجه به اعلام بازیگران اصلی به نظر نمی رسد دلیل اصلی جدایی آنها این بوده باشد.

گفته شد که جرمی زوکرمن که آهنگسازی سریال اصلی را بر عهده داشت، به عنوان آهنگساز در لایو اکشن نیز بازخواهد گشت. اما او اخیرا اعلام کرده است که با نتفلیکس قراردادی ندارد و این سریال انیمیشنی فقط بین او و خلفان برای بازگشتش مطرح شده است و با خروج آنها از پروژه، مشخص نیست که او به عنوان آهنگساز برمی گردد یا خیر. یا نه. کمی بعد، نتفلیکس رسما اعلام کرد که جرمی زاکرمن آهنگساز این لایو اکشن نخواهد بود.

زمان انتشار لایو اکشن آواتار آخرین ایربندر چه زمانی است؟

تاریخ انتشار آواتار The Last Wind Live-Action
آخرین تاریخ انتشار آواتار اکشن بادی، آخرین تاریخ انتشار آواتار اکشن بادی

زمانی که لایو اکشن اعلام شد، قرار بود تولید آن در سال 2019 آغاز شود که بعداً به سال 2020 به تعویق افتاد. در سال 2020 به دلیل شیوع ناگهانی ویروس کووید-19 و شروع قرنطینه جهانی، به عقب انداخته شد. دوباره به تاریخ نامعلوم

سرانجام در آگوست 1400 زمان شروع فیلمبرداری و ادامه پروژه اعلام شد: فیلمبرداری اولین فصل لایو اکشن از نوامبر 2021 (نوامبر 1400) در ونکوور کانادا آغاز خواهد شد و تا می 2022 (مه 2022) ادامه خواهد داشت. 1401). . همچنین جدیدترین زمان بازی آواتار لایو اکشن بادور فصل اول برای دسامبر 2022 (Azer 1401) برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین انیمه عاشقانه
  • بهترین انیمه ژاپنی
  • بهترین انیمه چینی
  • بهترین انیمه شیطانی
  • بهترین انیمه همیشه

محتوای آخرین تاریخ انتشار آواتار اکشن بادی. هر آنچه در مورد آن می دانیم ابتدا در وب سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.