تاریخ انتشار مستند Coldplay با حضور جین یکی از اعضای BTS!

اکران مستند گروه کلد پلی

مستند کنسرت گروه انگلیسی Coldplay با حضور جین یکی از اعضای گروه محبوب کره ای BTS در ماه آوریل منتشر می شود.

به بازیگرها – مستندی از کنسرت 10 شب Coldplay در بوئنوس آیرس، آرژانتین در سال 2022 به زودی در سراسر جهان منتشر می شود.

به گزارش گروه ترجمه صبح، این کنسرت 10 شبه بخشی از تور جهانی این گروه به نام «Music Of The Spheres» بود که بیش از شش میلیون بلیت فروخت.

مستند “Coldplay – Music Of The Spheres: Live At River Plate” یک فیلم کارگردانی شده از کنسرت زنده این گروه در 28 اکتبر 2022 است که در 81 کشور جهان پخش خواهد شد.

این مستند نسخه ریمیکس و بازسازی شده فیلمی است که توسط پل داگدیل کارگردان برنده جایزه بفتا و نامزد جایزه گرمی با استفاده از 30 دوربین هواپیماهای بدون سرنشین و تکنیک های فیلمبرداری 360 درجه گرفته شده است.

این مستند که در سینماها اکران می شود شامل تصاویری است که در پخش زنده کنسرت پخش نشد.

همچنین شامل یک فیلم کوتاه منحصر به فرد از پشت صحنه با مصاحبه های جدید با گروه است. به گزارش بازیگرها، در این کنسرت کولدپلی آهنگ هایی از تمام دوران فعالیت خود را اجرا کرد.

در این کنسرت خوانندگان مهمان حضور دارند. از جمله برنده گرمی HER و همچنین عضو BTS جین. جین در این کنسرت آهنگ «فضانورد» را اجرا کرده است.

این مستند در روزهای 19 و 23 آوریل در سینماهای سراسر جهان به نمایش درمی آید.بلیت فروشی این مستند نیز از 8 مارس در سایت coldplaycinema.live در دسترس خواهد بود.

تاریخ انتشار مستند Coldplay با حضور جین عضو BTS! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.