تصاویر/ باورتان می‌شود این بازیگران هم سن باشند؟

این بازیگران هم سن هستند.

برخی بازیگران و هنرمندان همسن هستند که اصلا باورتان نمیشود که همسن و سال باشند و قطعا از شنیدن این ماجرا تعجب خواهید کرد!

به گزارش بازیگرها به نقل از سوربان، برخی از بازیگران هستند که در سنجش با هم سن و سالان خود تعجب همۀ را برمی انگیزند. مثل ستاره‌هایی که در ادامه این مطلب معرفی کرده ایم.

تشخیص سن حقیقی بازیگران و هنرمندان کمی سخت است. احتمالاً دلیلش پوست مفید آن‌ها یا حتی اهمیت بیش از اندازه به ظاهر و سلامتشان باشد، در هر صورت علامت‌های پیری در انها به ندرت یافت میشود.

اما از طرف دیگر بازیگرانی هم هستند که ظاهرشان خیلی بیشتر از سن واقعی‌شان نشان می‌دهد.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با شش بازیگر همسن که احتمالا از شنیدن این قضیه تعجب خواهید کرد، آشنا شوید.

افسانه پاکرو و اندیشه فولادوند

افسانه پاکرو متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۲ در اهواز، بازیگر سینما و تلویزیون، فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه سوره است. که در کنار بازیگر نقاشی را حرفه‌ای دنبال می‌کند و اهل مطالعه و گوش دادن به موسیقی است.

اندیشه فولادوند متولد ۷ مهر ۱۳۶۱ در تهران، بازیگر و شاعر، فارغ التحصیل لیسانس رشته فلسفه و کلام اسلامی است. که از علاقه خود به نجاری و خرید و فروش وارد بازیگری شد و حالا شعر سرایی هم می‌کند.

هومن سیدی و علیرضا کمالی

این بازیگران هم سن هستند.

هومن سیدی متولد ۸ آذر ۱۳۵۹ در رشت؛ بازیگر، کارگردان و فیلمنامه‌نویس، فارغ التحصیل دیپلم گرافیک است. که با ساخت فیلم شروع کرد سپس در عرصه بازیگری درخشید و از دو تجربه زندگی زناشویی خود تنها یک فرزند دختر دارد.

علیرضا کمالی متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر، فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه تهران است. که فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و با سریال «پوست شیر» به اوج شهرت رسید.

محمد بحرانی و امیرحسین آرمان

این بازیگران هم سن هستند.

محمد بَحرانی متولد ۱۳۶۰ در شهر شیراز صداپیشه و بازیگر ایرانی است. بحرانی دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است.

امیرحسین آرمان متولد ۱۴ آبان ۱۳۶۱ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون، فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی دکوراسیون داخلی است. که زبان انگلیسی می‌داند و مطالعاتی در روانشناسی داشته و تجربه مدلینگ هم دارد.

نوشته تصاویر/ باورتان می‌شود این بازیگران هم سن باشند؟ اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.