جیره بندی آب در تهران در دستور کار است؟ – شکل

ac image Vz1619412886Tl

جیره بندی آب در تهران در دستور کار است؟ اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

اخیراً دولت از افزایش مصرف آب و کاهش بارندگی در تهران خبر داده است. سپس به این سوال پاسخ دهید که آیا جیره بندی آب در تهران در دستور کار است؟ ما پرداخت می کنیم

اخبار جدیدی از جیره بندی آب در تهران منتشر شده است که باعث نگرانی برخی از مردم شده است. همراه با جزئیات پشت صحنه جیره بندی آب در تهران ما پرداخت خواهیم کرد.

جیره بندی آب در تهران در دستور کار است؟

پشت صحنه جیره بندی آب در تهران

جیره بندی آب در تهران در دستور کار است؟
جیره بندی آب در تهران در دستور کار است؟

علی اکبر ملکوتی با بیان اینکه تهران سه سال متوالی با خشکسالی مواجه بوده و این امر باعث شده منابع سطحی تامین کننده آب شرب شهروندان ساکن تهران در پشت سدها به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند، اظهار داشت: این امر موجب شده است تا منابع آب آشامیدنی شهروندان تهرانی به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

میزان آبگیری سدهای تهران نسبت به سال گذشته کاهش یافته و از سال آبی جاری تاکنون تنها حدود 103.5 میلی متر بارندگی در حوزه های آبخیز را شاهد بوده ایم.

وی با اشاره به میزان مصرف آب در شرایط فعلی گفت:

در روزهای اخیر مصرف لحظه ای آب 52 هزار لیتر در ثانیه ثبت شد که این رقم نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و میزان مصرف نباید از میانگین 36 هزار لیتر بیشتر شود، شهروندان باید میزان مصرف را مدیریت کنند، هر چه بیشتر بتوانیم مدیریت کنیم. وضعیت بهتر بود

مدیر دفتر بهره برداری و توسعه شبکه توزیع و کاهش آب بدون درآمد بیان کرد:

با وجود افزایش مصرف، هیچ طرح جیره بندی آب در تهران وجود ندارد، اما با افزایش مصرف، برای تامین آب شهر تهران نیاز به ذخیره روزانه حداقل یک میلیون و 200 هزار متر مکعب، صرف نظر از تعداد شهروندان داریم. مصرف آب بیشتر، حجم مخازن تهران که شبانه روز ذخیره می شود کاهش می یابد و این امر باعث افت فشار در برخی شبکه ها می شود.

به گفته مدیر دفتر بهره برداری و توسعه شبکه توزیع و کاهش آب بدون درآمد، تاکنون میزان بارندگی کمتر از سال گذشته بوده است و برای داشتن منابع پایدار باید به طور متوسط ​​300 میلی متر در تهران بارندگی داشته باشیم. ، تاکنون 103.5 میلی متر باران در تهران شاهد بودیم که نسبت به سال قبل که سالی خشک نیز بود، میزان بارندگی کاهش یافته است.

پشت صحنه جیره بندی آب در تهران

بیشتر بخوانید:

  • اطلاعات تکمیلی در مورد بارداری مادر پیروز [+جزئیات]
  • آیا پیروز توانست زنده بماند؟
  • بیوگرافی یوزپلنگ ایرانی پیروز [+جزئیات]
  • آغاز خدمت سربازی J-Hope خواننده BTS [+جزئیات]
  • ببینید: فیلم استقرار نسل دوم ماهواره های استارلینک در فضا

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر بازیگرها رسانه نیست.

جیره بندی آب در تهران در دستور کار است؟ اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.