عملکرد اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در Geekbench 6 ظاهر شد. مثل Apple M3! – بارها و بارها

اسنپدراگون 8 نسل 4 در Geekbench 6 ظاهر شد

مقاله عملکرد اسنپدراگون 8 نسل 4 در Geekbench 6 ظاهر شد. مثل Apple M3! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

عملکرد اسنپدراگون 8 نسل 4 در مقایسه با نسل های قبلی پیشرفت چشمگیری داشته و اکنون این تراشه کوالکام قدرت رقابت با تراشه M3 اپل را دارد.

نتایج عملکرد Snapdragon 8 Gen 4 در Geekbench 6 نشان می دهد که در مقایسه با Snapdragon 8 Gen 3، 46 درصد در امتیاز چند هسته ای برتری دارد و با M3 اپل و سایر SoC ها رقابت می کند. شایعات عملکرد اسنپدراگون 8 نسل 4 حاکی از آن است که این اولین SoC موبایل کوالکام با هسته‌های سفارشی این شرکت سریع‌تر از M2 اپل است، اما همچنین در سمت GPU در یک معیار قرار دارد.

با این حال، اکنون نتایج تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench 6 را از همین چیپ‌ست دریافت کرده‌ایم، و نمرات نه تنها نشان می‌دهد که اسنپدراگون 8 نسل 3 را شکست می‌دهد، بلکه نتایج چند هسته‌ای آن با M3 رقابت می‌کند. نتایج AnTuTu نیز به اشتراک گذاشته شده است، بنابراین اجازه دهید وارد جزئیات شویم.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • Realme GT Neo 6 دارای تراشه اسنپدراگون و 24 گیگابایت رم است
  • اگزینوس 2400 در مقابل اسنپدراگون 8 نسل 3؛ بازگشتی باشکوه برای سامسونگ؟
  • نتایج مقایسه ای سری گلکسی اس 24 سامسونگ قدرت پردازنده های اگزینوس و اسنپدراگون را نشان داد.
  • مدیر عامل OpenAI با سامسونگ برای ساخت تراشه های نیمه هادی هوش مصنوعی دیدار می کند

عملکرد اسنپدراگون 8 نسل 4

کاربری به نام negativeonehero در X به اشتراک گذاشت که اسنپدراگون 8 نسل 4 به ترتیب امتیاز 2845 تک هسته ای و 10628 چند هسته ای را کسب کرده است. در مقایسه با اسنپدراگون 8 نسل 3 که در گلکسی اس 24 اولترا امتیاز 7249 را کسب کرد، اسنپدراگون 8 نسل 4 در تست چند هسته ای 46 درصد سریعتر و در نتایج تک هسته ای به طور قابل توجهی سریعتر است.

یکی از دلایلی که شایعه شده اسنپدراگون 8 نسل 4 می تواند امتیاز بالایی را با وجود ترکیب «2+6» به دست آورد، این است که احتمالاً SoC دارای هسته های عملکردی «فینیکس» است. مانند Dimensity 9300، به نظر نمی رسد اسنپدراگون 8 نسل 4 هسته های کارآمدی برای بهبود عملکرد چند هسته ای خود داشته باشد.

اسنپدراگون 8 نسل 4 در Geekbench 6 ظاهر شد
بنچمارک و تست عملکرد اسنپدراگون 8 نسل 4

گفته می شود SoC در TSMC با لیتوگرافی 3 نانومتری ‘N3E’ تولید می شود، بنابراین بهبود کارایی این لیتوگرافی می تواند اثرات مضر استفاده از هسته های عملکردی به عنوان بخشی از CPU را تعدیل کند. در مقایسه با M3 اپل، نسخه دوم در نتایج تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به سختی سریع‌تر است، و این نشان می‌دهد که تصمیم کوالکام برای تغییر به طراحی CPU سفارشی تصمیم درستی بوده است، حتی اگر به این معنی باشد که سازندگان تلفن‌های همراه باید هزینه بیشتری بپردازند. بیشتر از اسنپدراگون 8 نسل 3 پرداخت می کند.

این ارقام مسلماً بهترین چیپست‌های گوشی‌های هوشمند اندرویدی را نشان می‌دهند، و دیدن شکاف عملکردی که در نهایت توسط سری A اپل پر شد، به معنای رقابت بیشتر در این فضا است، اما سؤالات بی‌پاسخ باقی می‌مانند. به عنوان مثال، هیچ معیار مصرف انرژی ارائه نشده است، بنابراین حتی اگر اسنپدراگون 8 نسل 4 مرز 10000 را در تست چند هسته‌ای Geekbench 6 بشکند، مهم است که بدانید برای رسیدن به این عدد چقدر انرژی مصرف شده است.

1706515135 50 عملکرد اسنپدراگون 8 نسل 4 در Geekbench 6 ظاهر شد
مقایسه و عملکرد Apple M3

نکته دیگری که متوجه شدیم این است که نتیجه AnTuTu در سمت چپ با کد Lahaina است که به اسنپدراگون 888 اختصاص داده شده است، در حالی که اسنپدراگون 8 نسل 4 با اسم رمز Pakala است. در غیاب توضیح، باید نتیجه بگیریم که این نمرات ویرایش شده و در نتیجه نادرست هستند. به گفته یک منبع خبری، اسنپدراگون 8 نسل 4 در فرکانس 4.00 گیگاهرتز آزمایش شده است، بنابراین ممکن است این امتیازات تک هسته ای و چند هسته ای بر اساس سرعت باشد.

با این حال، می‌توانیم با کمی تردید به این نتایج بنچمارک منتشر شده برای این تراشه کوالکام آینده نگاه کنیم، زیرا در بسیاری از موارد نتایج منتشر شده صحیح نیست و با نتایج واقعی که در آینده منتشر خواهد شد مطابقت ندارد، بنابراین ضروری است. تا زمانی که بنچمارک های رسمی منتشر نشده اند، به چنین افشاگری هایی توجه نکنید.

بیشتر بخوانید:

  • Oppo K12 با تراشه Snapdragon 7 نسل 3 راهی بازار خواهد شد
  • تراشه Exynos 2400 سامسونگ بهتر از آن چیزی است که فکر می کنید!
  • تراشه Tensor G5 گوگل احتمالا توسط TSMC ساخته خواهد شد
  • گوشی هوشمند vivo y200e احتمالاً با اسنپدراگون 4 نسل 2 عرضه می شود

نظر شما در مورد عملکرد اسنپدراگون 8 نسل 4 چیست؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

.

منبع: wccftech

اطلاعاتی در مورد عملکرد اسنپدراگون 8 نسل 4 در Geekbench 6 ظاهر شد. مثل Apple M3! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.