عکس/ تیپ مشکی ستاره رهایم کن در این روزها!

هدی زین العابدین در این روزها تیپ مشکی زد.

هدی زین العابدین بازیگری است که هنوز بابت بازی در سریال رهایم کن در تیتر خبرها حضور دارد.

به گزارش بازیگرها، او با انتشار عکس جدیدی از خود، از تیپ سیاهش  رونمایی کرد.

هدا زین العابدین؛ از بازی در تیزرهای تلویزیونی تا ستاره سینما شدن

هدا زین‌العابدین بعد از موفقیت در فیلم‌های «عرق سرد» و «زالاوا»، حالا به عنوان یکی از اضلاع مثلث عشقی سریال «رهایم کن» حضور موفقی در این اثر دارد. او در مصاحبه‌ای با فریدون جیرانی گفته بود بازیگری را از تیزرهای تبلیغاتی شروع کرده است.

فیلم‌نیوز: هدا زین‌العابدین اولین بار سال ۱۳۹۰ با بازی در سریال «سقوط یک فرشته» به کارگردانی بهرام بهرامیان به مخاطبان معرفی شد. و بعدتر حضورش را در سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی ادامه داد.

زین‌العابدین در گفت وگویی که با فریدون جیرانی انجام داد. و گفت که فوق دیپلم گرافیک از دانشگاه علمی‌کاربردی دارد و کارش را از تیزرهای تبلیغاتی شروع کرده.

او در این باره گفته بود:

«توی دبیرستان علاقه به بازیگری داشتم. یک‌بار دوستم گفت فامیلشان می‌خواهد یک فیلم کوتاه بسازد و بازیگرانش همه تازه‌کار هستند.

من هم رفتم و بازی کردم. وقتی برای صداگذاری نریشن به استودیو رفتم، با یک کارگردان تیزرهای تبلیغاتی آشنا شدم. ازم پرسید در آگهی بازی می‌کنی و قبول کردم.»

او بعد از بازی در آگهی‌های بازرگانی اولین بار در سریال «آشپزبازشی» حضور پیدا کرده. زین العابدین در این باره گفته:

«من از تیزرهای تبلیغاتی شروع کردم و بعد کم‌کم یکی‌دوسکانس در کارهای مهم بازی کردم.

مثلا دو تا سکانس توی سریال آشپزباشی محمدرضا هنرمند، دو سکانس در فیلم «چمدان» مانی حقیقی و … تا اینکه نقش اصلی سریال «سقوط یک فرشته» شدم. »

زین‌العابدین تا به حال دو بار نامزد دریافت سیمرغ شده. یکبار در جشنواره سی‌وششم برای بازی در نقش مکمل زن فیلم «عرق سرد» به کارگردانی سهیل بیرقی. و بار دیگر همین سال گذشته برای بازی در نقش اول زن فیلم «عطرآلود» هادی مقدم‌دوست.

درحال حاضر با نقش مارال در سریال «رهایم کن» همراه با محسن تنابنده و هوتن شکیبا بازی موفقی به نمایش گذاشته است.

نوشته عکس/ تیپ مشکی ستاره رهایم کن در این روزها! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.