عکس/ حمله بی سابقه مجری اخراجی تلویزیون به محمدحسین میثاقی

عکس/ حمله بی سابقه مجری اخراجی تلویزیون به محمدحسین میثاقی

مجتبی پوربخش مجری و گزارشگر اسبق تلویزیون با انتشار مطلب تندی در صفحه اینستاگرام اش از محمدحسین میثاقی انتقاد کرده است.

بازیگرها- پس از درگذشت دردناک محمدرضا عجمی بازیکن فقید نفت آبادان در خبرها آمد که محمدحسین میثاقی قصد دارد به کمک چهره های مشهور فوتبال یک واحد مسکونی برای خانواده اش تهیه کند.

البته انتشار این خبر واکنش های گسترده ای را از سوی افراد مختلف و مطرح در فضای مجازی در پی داشت.

هر چند این مجری مشهور در چند روز گذشته اعلام کرد که به کمک گروهی از بازیکنان و مربیان فوتبال توانسته خانه ای برای خانواده این جوان فقید خریداری کند.

در همین رابطه حالا برخی از دوستان نزدیک مجری برنامه فوتبال برتر با انتشار مطالبی حمایتی به تحسین و تمجید از این اقدام خیرخواهانه او پرداخته اند.

اما ساعاتی پیش مجتبی پوربخش مجری ممنوع الکار تلویزیون با بازنشر استوری یکی از دوستان میثاقی از او انتقاد تندی کرده است.

این مجری برکنار شده با اشاره غیرمستقیم به داستان اختلاف عادل فردوسی پور و میثاقی در این رابطه نوشته است:

«حسین جان یکی که تلویزیون ازش حمایت میکنه برای اینکه مطرح بشه، فرق داره با کسی که همه فشارها رو بهش میارن تا هیچ جا نباشه. هر چقدرم قهار باشی گاهی نمیتونی یه چیز سیاه رو سفید کنی. حتی رفیقت میثاقی»

بخوانید: عکس/ طبع شاعری هادی چوپان گل کرد!

 واکنش عجیب مجری اخراجی مشهور به بازگشت محمدرضا گلزار به تلویزیون

به گزارش بازیگرها، در روزهای اخیر منتشر شدن ویدئویی از محمدرضا گلزار در فضای مجازی، شایعه بازگشت دوباره او به تلویزیون را به حقیقت بدل کرد.

این هنرمند مشهور سینما در این ویدئو حین گفت و گو با یکی از هواداران اش اعلام کرد که به زودی با اجرای یک مسابقه پانتومیم بار دیگر به تلویزیون باز می گردد.

البته انتشار خبر مجری گری دوباره گلزار در صدا و سیما واکنش های متفاوتی را از سوی برخی چهره های مشهور در پی داشته است.

در همین رابطه حالا مجتبی پوربخش مجری و گزارشگر اسبق که بارها با انتشار مطالبی در اینستاگرام از گلزار و فعالیت های اخیرش انتقاد کرده، به این موضوع واکنش متفاوتی نشان داده است.

مجری برکنار شده شبکه ورزش با انتشار استوری خبر بازگشت محمدرضا گلزار به مجری گری با لحنی کنایه آمیز خطاب به دنبال کنندگان اش نوشته است: به نظرتون شایعست یا واقعیت؟

همچنین او در اقدامی عجیب از هشتگ «سلبریتی- تراز» استفاده کرده است.

نوشته عکس/ حمله بی سابقه مجری اخراجی تلویزیون به محمدحسین میثاقی اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.