عکس/ نیکی کریمی به مادرش رفته که در ۵۲ سالگی این قدر جوان مانده!

نیکی کریمی به مادرش رفته بود.

نیکی کریمی عکس جالبی از خود در کنار مادرش به اشتراک گذاشت.

به گزارش بازیگرها، در این تصویر مادر این بازیگر ۵۲ساله مانند خودش بسیار جوانتر از سن واقعی‌شان به نظر می‌آید.

دلیل ماندگاری نیکی کریمی در سطح اول سینما از زبان خودش!

ایسنا: کریمی بعد از ۳۰ سال حضور در سطح اول سینما درباره علت ماندگاری‌اش با بیان اینکه سعی کرده در تمام این سال‌ها خودش باشد اظهار کرد:

شاید مهمترین رمز موفقیت‌ام این بوده که خودم بودم. در سینما یا هر جای دیگری اگر کسی بخواهد ادای چیزی را دربیاورد موفق نخواهد بود.

اگر خودت بودی و دقیقا می‌دانستی که به دنبال چه چیزی هستی. و به چه کاری علاقه داری این خود بودن مهمترین خصوصیتی است که در هنر می‌تواند باقی بماند.

وی ادامه داد: لازمه کار در سینما و این خود بودن این است که آدم تمرکز داشته باشد.

هیچ وقت هیچ حاشیه و هیچ اتفاق و یک دنیای تخیلی و مجازی نیست که آدم را بتواند بزرگ کند بلکه فقط و فقط خود کار آدم است. و اگر شما بتوانی این تمرکز را داشته باشی قطعا کارت دیده می‌شود.

کریمی که در سال‌های اخیر حضور در تئاتر را هم تجربه کرده است. درباره حضور دوباره‌اش در تئاتر با بیان اینکه این حضور بستگی به خیلی چیزها دارد اظهار کرد:

واقعاً باید کار را دوست داشته باشم. به نظر من همه هنرهای نمایشی به هم وابسته‌اند. و تجربه تئاتر هم یک بینش و تجربه‌ای به آدم می‌دهد که برای کارهای دیگری که در حال انجام دادن آن هستی می‌تواند کمک کند.

وی ادامه داد: البته اگر شروع به نوشتن کنم شاید بازی در تئاتر را قبول نکنم. بستگی دارد که در آن مقطع مشغول کاری باشم یا نه.

با این حال تئاتر اولویت اول من و علاقه اصلی‌ام در هنرهای نمایشی نیست و خودم خیلی از مواقع از تئاترها بیرون می‌آیم.

کارهایی هم که بازی کردم از نوع مدرن بود و حالت کلاسیکی که من بدم می‌آید، نداشت.

نوشته عکس/ نیکی کریمی به مادرش رفته که در ۵۲ سالگی این قدر جوان مانده! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.