فیلم ازدواج بهرام رادان متن خطبه عقد فارسی.

ازدواج بهرام رادان متن خطبه عقد فارسی.webp

در این قسمت از بازیگرها مطلبی در مورد فیلم ازدواج بهرام رادان متن خطبه عقد به زبان فارسی برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

ویدیو و کلیپ مراسم عقد بهرام رادان

بهرام رادان چندی پیش مراسم ازدواج خود را در یکی از کشورهای همسایه برگزار کرد و در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی سر و صدایی به پا کرد. در میان برخی از ایرانیان رسم عجیبی شده است که خطبه عقد را به زبان فارسی-آریایی می خوانند، هر چند که بعد از آن به زبان عربی می گویند. در ادامه شعر زنده یاد فریدون مشیری را می خوانیم که به عنوان یک متن ازدواج آریایی رواج یافته است: «پیمان زندگی» مرد: به نام یزدان، تو را از میان این همه خوبان، از میان این شاهدان، انتخاب کردم. بر لبان این کلمه با تو برای زندگی با تو، به تو وفادار خواهم بود آیا هر زمان و هر کجا خوش آمدی؟ آیا شما با من هستید همانطور که من با شما هستم؟ زن: به نام یزدان محبت تو را از جانم می پذیرم. الان تکرارش میکنم شما! زن و مرد با هم: از آنجا که تو لانه می شوی، من تمام عمر با من خواهم بود، یک روح در دو بدن، با تو بهشتی از عشق می سازم، پر از لبخند، محبت، نور، عطر و یاس. ، با شما شاهدان همه با هم: همایون باشد این پیمان حفظ شود، این پیوند حفظ شود، قدر این پیوند باشد، این قسم بر لبانتان شکوفا شود، این لبخند تا ابد حفظ شود! کانال خبری بازیگرها “فریدون مشیری” در کانال ایتا ایگپ کانال چت بله

نوشته فیلم ازدواج بهرام رادان متن خطبه عقد به زبان فارسی اولین بار در سایت بازیگرها. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.