فیلم Dune: Part Two احتمالا در سال ۲۰۲۴ اندلرن منتشر خواهد شد

wyky.ir 157

همانطور که احتمالا متوجه شده اید، در حال حاضر اتفاقات زیادی در هالیوود می گذرد. هر دو انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) و انجمن بازیگران سینما (SAG) برای اولین بار در 60 سال گذشته به طور همزمان اعتصاب می کنند و از تغییرات گسترده صنعت در مدل های کسب و کار دوران استریم و تهاجم هوش مصنوعی رد و حمایت می کنند. و در حالی که اعتصاب ها به طور خاص مانع از اکران فیلم ها نمی شود، این ممکن است یک عارضه جانبی اکشن باشد، زیرا بازیگران و نویسندگان از تبلیغ کار خود در حین ادامه اعتصاب ها اجتناب می کنند.

به گزارش ورایتی، یکی از فیلم هایی که ممکن است سال آینده اکران شود، Dune: Part Two است. فیلم اقتباسی فرانک هربرت که مدت ها مورد انتظار دنیس ویلنوو بود، قرار است در 3 نوامبر اکران شود. این گزارش حاکی از آن است که برادران وارنر در حال بررسی انتقال فیلم به سال 2024 هستند. این بستگی به توافق وارنر و تهیه کنندگانش Legendary Entertainment در مورد تاریخ اکران جدید دارد. گزارش شده است که یک منبع گفته است که انتشارات وارنر طبق برنامه ادامه دارد، در حالی که تأثیر بالقوه این اعتصاب را تأیید کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2023 معرفی فیلم های جدید 2023

تصور می‌شود که قدرت ستارگان قابل‌توجه ویلنوو – با زندایا بیشتر از قسمت اول، به‌علاوه تیموتی شالامه، آستین باتلر، فلورانس پیو، ربکا فرگوسن، خاویر باردم، جاش برولین و دیگران – در صورتی که هیچ یک از آن نام‌های برتر نتوانند کار تبلیغاتی را انجام دهند، عاملی برای به تاخیر انداختن اکران باشد. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که فیلم‌های موزیکال Aquaman And The Lost Kingdom و The Color Purple که قرار است تا پایان سال تولید شود، برادران وارنر نیز ممکن است تحت تأثیر قرار بگیرند.

برای طرفداران فیلم، این تاخیرها در صورت به ثمر رسیدن می توانند مشکل ساز شوند، و این یک “اگر” بزرگ است بسته به مدت زمان اعتصاب ها، که هنوز مقداری کاملا ناشناخته است. اما با توجه به دلایل اعتصاب، که می‌توانید در اینجا بیشتر در مورد آن بخوانید، و اینکه چقدر این لحظه برای بسیاری از حرفه‌ای‌های صنعت سینما و تلویزیون اهمیت دارد، بسیار بیشتر از کرم‌های شنی در خطر است. سفر بعدی ما به آراکیس باید ارزش انتظار را داشته باشد، البته تا زمانی که بیاید.

آبنما

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.