نظر مهدی فخیم زاده درباره جشنواره فیلم فجر; مهمانی چراغ نفت نیست – بازیگرها

20156417281667a

نظر مهدی فخیم زاده درباره جشنواره فیلم فجر; درباره جشنواره چراغ نفتی نیست اولین بار در سایت بازیگرها – فیلم، بازی و هنر نوشته شد. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

نظر مهدی فخیم زاده درباره جشنواره فیلم فجر شنیدنی است جشنواره چراغ نفتی نیست به هوادارانش گفت نظر او را دنبال کنند.

در میان هیاهوی جشنواره فیلم فجر امسال، این بار برداشت مهدی فخیم زاده از جشنواره فیلم فجر است که سر و صدای زیادی به پا کرده است. مهمانی چراغ نفتی نیست که با مرگ خاموش شود.

نظر مهدی فخیم زاده درباره جشنواره فیلم فجر

حزب چراغ نفت نیست

نظر فخیم زاده درباره جشنواره فجر
نظر فخیم زاده درباره جشنواره فجر

مهدی فخیم زاده که در فیلم های جنایی بسیار خوب درخشیده و در این سال ها طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است، در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران اظهاراتی را بیان کرد.

پاسخ فخیم زاده به سوال برخی این است که فضاسازی می کنند تا جشنواره و سینمای ایران رونق نگیرد و بسیاری از سینماگران خانه نشین شده و به نوعی جشنواره را تحریم کرده اند. چه فکری در این باره دارید؟

جشنواره فیلم فجر چراغ نفتی نیست که شما خاموش کنید. جشنواره فیلم فجر تاریخ و ریشه ای طولانی دارد، با این چیزها شاید رتبه اش کم شود اما منقرض نمی شود. جشنواره فیلم فجر اکنون چهل و یکمین دوره خود را پشت سر می گذارد و همگام با دوران انقلاب، ریشه دارد و نمی میرد.

مهدی فخیم زاده در جشنواره فیلم فجر

بیشتر بخوانید:

  • پیگیری مسمومیت دانش آموزان قمی توسط مسئولان امنیتی
  • توییت جنجالی مجری موبوم المجد درباره درگذشت علی انصاریان
  • تجاوز جنسی به یک زن اسپانیایی توسط دنی آلوز; واکنش همسر دنی آلوز
  • نگاه کنید: گریم متفاوت و فوق العاده صابر ابر همه را شگفت زده کرد
  • پاسخ سعید آقاخانی به رائفی پور به دلیل توهین به هنرمندان

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر بازیگرها رسانه نیست.

نظر مهدی فخیم زاده درباره جشنواره فیلم فجر; درباره جشنواره چراغ نفتی نیست اولین بار در سایت بازیگرها – فیلم، بازی و هنر نوشته شد. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.