هواوی در حال توسعه یک گوشی تاشو سه لایه برای عرضه در سال جاری است: Tecrato

e7b338e0 huawei foldable phone patent render

پست هواوی در حال توسعه یک گوشی تاشو سه لایه برای عرضه در سال جاری است اولین بار در TechRadar – Living With Technology ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

افزایش تقاضا برای گوشی های تاشو هواوی را به سمت تولید این محصول سوق داده است. اعلام شده است که این شرکت در حال توسعه یک گوشی تاشو امسال سه شنل عرضه خواهد شد.

گوشی های تاشو به تازگی مشتری پیدا کرده اند، اما هواوی، بازیگر اصلی در این زمینه، ظاهرا قصد دارد نقش پررنگ تری در تولید این فناوری ایفا کند. شایعه شده است که غول فناوری چینی در حال توسعه یک گوشی تاشو سه لایه است که احتمالاً در سه ماهه دوم سال 2024 عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: هواوی با کاهش تولید محبوب ترین گوشی خود، تراشه های هوش مصنوعی بیشتری تولید می کند

منابع متعدد، از جمله تک نیوز تایوان، اعلام کرده اند که هواوی خرید مواد خام در مقیاس بزرگ را برای این پروژه آغاز کرده است.

انتظار می رود گوشی تاشو سه لایه دارای طراحی Z-fold یا S-fold باشد، اما اندازه صفحه نمایش آن در حدود 6.4 اینچ باقی خواهد ماند که مشابه دیگر گوشی های تاشو است. گزارش شده است که BOE تامین کننده پنل گوشی تاشو جدید هواوی است و شرکت های بلبرینگ Zhaoli و Fusda مسئولیت تولید لولاهای این محصولات را بر عهده دارند.

هوآوی مدتی است که روی فناوری صفحه نمایش تاشو سه لایه تحقیق کرده است. گزارش ها حاکی از آن است که این شرکت ثبت اختراع این فناوری را از اوایل سال 2021 آغاز کرد و محصولات بیشتری را در مارس و ژوئیه 2022 به ثبت رساند.

راس یانگ، کارشناس صنعت، پیش از این پیشنهاد کرده بود که گوشی تاشو سه لایه هوآوی در اواخر سال 2023 عرضه خواهد شد، اما به نظر می‌رسد که عرضه آن به تعویق بیفتد. بر اساس گزارش‌های اخیر، به نظر می‌رسد که این فناوری در حال حاضر به بلوغ کافی رسیده است تا قابل فروش باشد.

توسعه دستگاه تلفن تاشو سه لایه هواوی همزمان با افزایش تقاضا برای این محصول اتفاق افتاده است. در حالی که محموله ها در سال 2023 کمتر از حد انتظار بود (15.7 میلیون دستگاه)، تحلیلگران رشد سالانه 12.3 درصدی را به 17.7 میلیون واحد در سال 2024 پیش بینی کردند.

آسوشیتدپرس نیز همکاری هواوی با تامین کنندگان این دستگاه تاشو سه لایه را تایید کرده است. این نشان می دهد که این دستگاه به تولید انبوه نزدیک شده است.

در حالی که هنوز جزئیات خاصی در دسترس نیست، ورود هواوی به بازار تاشوهای سه لایه مطمئناً خبر هیجان انگیزی برای علاقه مندان به گوشی های تاشو است.

بیشتر بخوانید:

  • نتایج مقایسه ای Xiaomi 14 Ultra در پایگاه داده Geekbench قرار گرفت
  • مشخصات کلید گوشی تاشو شیائومی Mix Fold 4 قبل از عرضه رسمی فاش شد
  • گوشی تاشو شیائومی Mix Flip با اتصال ماهواره ای وارد بازار خواهد شد
  • کیت دوربین Xiaomi 14 Ultra گواهینامه 3C را دریافت کرد [+ مشخصات دوربین و باتری]
  • ترفندهای شیائومی; فیلم آموزشی ویژگی های MIUI 14 و کدهای مخفی

نظر شما در مورد گوشی تاشو هوآوی چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

پست هواوی در حال توسعه یک گوشی تاشو سه لایه برای عرضه در سال جاری است اولین بار در TechRadar – Living With Technology ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.