هواوی می تواند از Starlight در MateBook آینده – Tecrato استفاده کند

ممکن است در آینده از استارلایت در میت‌بوک استفاده کند

مقاله ای که هواوی می تواند در آینده از Starlight در MateBook استفاده کند اولین بار در وب سایت Tecrato نوشته شده است: Life with technology. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

ظاهرا هواوی به دنبال استفاده از این فناوری است. نور ستاره روی MateBook هست. Starlight یا NearLink از Huawei یک فناوری اتصال بی سیم با سرعت 6 برابر بلوتوث است.

شایعات ادغام فناوری نور ستاره (یا NearLink هواوی) در Huawei MateBook در حال افزایش است

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های هواوی در سال 2024؛ راهنمای خرید لپ تاپ هواوی

هوآوی می گوید Starlight سرعت انتقال 6 برابر سریعتر را ارائه می دهد و انرژی کمتری مصرف می کند.

فناوری Starlight که با نام NearLink نیز شناخته می‌شود، سرعت انتقال داده بسیار سریع‌تر و تأخیر بسیار کم را در مقایسه با سیستم‌های ارتباطی بی‌سیم میدان نزدیک سنتی ارائه می‌دهد. هواوی می گوید Starlight 60 درصد انرژی کمتری مصرف می کند در حالی که سرعت انتقال فایل را تا 6 برابر سریعتر از سیستم های سنتی افزایش می دهد. اگر این گمانه‌زنی‌ها درست باشد، هواوی می‌تواند استاندارد اتصال جدیدی را در بازار لپ‌تاپ ایجاد کند. Starlight برای برنامه هایی طراحی شده است که به انتقال داده با سرعت بالا با حداقل تأخیر نیاز دارند، مانند واقعیت افزوده و واقعیت مجازی.

استفاده بالقوه از فناوری Starlight در MateBook X Pro هوآوی نشان دهنده پیشرفت قابل توجهی در اتصال بی سیم لپ تاپ های این شرکت است. در حال حاضر، تنها چند دستگاه هواوی از فناوری Starlight پشتیبانی می کنند، از جمله سری فوق العاده محبوب Huawei Mate 60 و MatePad Pro 13.2. اگر هواوی این قابلیت را به سری MateBook خود تعمیم دهد، کاربران می توانند انتظار تجربه بی سیم یکپارچه تر و کارآمدتری را در این اکوسیستم داشته باشند، خواه در حال انتقال فایل، پخش رسانه یا درگیر شدن در محتوای تعاملی باشند.

این حرکت در بحبوحه تغییر چشم انداز در بازار رایانه های شخصی، به ویژه در چین انجام می شود. علیرغم کاهش 16 درصدی فروش رایانه های شخصی در چین در سه ماهه سوم سال 2023، هوآوی به سومین تولید کننده بزرگ لپ تاپ از نظر سهم بازار تبدیل شده است. با پیشی گرفتن فروش از پیشروان صنعت مانند دل و ایسوس، موقعیت استراتژیک هوآوی بر تعهد آن به نوآوری و پاسخگویی به تقاضاهای در حال تغییر مصرف کنندگان تاکید دارد.

با پیش‌بینی Canalys که میانگین رشد 4 درصدی فروش رایانه‌های شخصی در چین در سال 2024 را پیش‌بینی می‌کند، به نظر می‌رسد هوآوی با رویکرد آینده‌نگر خود برای یکپارچه‌سازی فناوری، از این امر سود می‌برد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین لپ تاپ تا 35 میلیون تومان در بازار ایران [بهمن 1402]
  • بهترین لپ تاپ های MSI در سال 2024; راهنمای خرید لپ تاپ MSI
  • بهترین لپ تاپ های 15 اینچی بازار; ما بهترین ها را برای سلیقه ها و بودجه های مختلف ارائه می دهیم.
  • بهترین لپ تاپ های لمسی 2024; راهنمای خرید لپ تاپ با صفحه نمایش لمسی

نظر شما در مورد استفاده از تکنولوژی چیست؟ نور ستاره یا NearLink در رایانه شخصی چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: گجت ها

مقاله ای که هواوی می تواند در آینده از Starlight در MateBook استفاده کند اولین بار در وب سایت Tecrato نوشته شده است: Life with technology. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.