آیا میجرنی با استاد هوش مصنوعی ایلان ماسک ارتباط برقرار خواهد کرد؟ – بارها و بارها

Black Blue Neon Futuristic Artificial Intelligence Video

آیا Midgerni به هوش مصنوعی ایلان ماسک متصل خواهد شد؟ اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

ارتباط احتمالی Midgerni با هوش مصنوعی ایلان ماسک در آینده نزدیک، دور نیست. به گفته ماسک، طی جلسه ای که در SpaceX برگزار شد، به نظر می رسد که او در حال مذاکره با Midjourney برای آوردن هوش مصنوعی به سرویس Grok است.

توانایی هوش مصنوعی Midgerni برای ایجاد تصاویر فوق‌العاده واقعی از طریق پیام‌های متنی اخیراً در اینترنت در نسخه 6 این فناوری توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی چیست؟

MIDJOURNEY، با شهرت بالا در میان کاربران و علاقه مندان به هوش مصنوعی به عنوان یک تولید کننده محبوب، به کاربران اجازه می دهد تصاویر را به طور مستقیم هنگام انتقال به سرویس Grok تولید و به اشتراک بگذارند. این قابلیت را می توان به عنوان ابزار تصویربرداری پیشرفته تری نسبت به رقبای خود از جمله DALL-E 3 شناخت.

در پایان لازم به ذکر است که چت بات Grok X هنوز در مرحله بتا است و در نسخه نهایی خود ممکن است توانایی ارائه پاسخ های متنوع تری را داشته باشد. در حال حاضر، ربات چت می تواند به سوالات با طنز پاسخ دهد و الگوهای متنی خلاقانه ایجاد کند. ادغام MIDJOURNEY با Grok به کاربران این امکان را می دهد که تصاویر خود را با استفاده از Midjourney ایجاد کنند و سپس از Grok بخواهند متنی را برای آن تصویر ایجاد کند. در نهایت مشارکت هماهنگ این سه عامل Grok، X و Midgerni می تواند تولید محتوای هوش مصنوعی را بسیار جذابتر از قبل کند.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین سایت های هوش مصنوعی برای طراحان گرافیک.
  • طراحی لوگو با هوش مصنوعی
  • سایت ساخت عکس هوش مصنوعی
  • بهترین سایت های هوش مصنوعی
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید متن
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید موسیقی

نظر شما درباره ادغام هوش مصنوعی Grok با Midgerni چیست؟ لطفا نظر خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما بمان.

آیا Midgerni به هوش مصنوعی ایلان ماسک متصل خواهد شد؟ اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.