بازیگران سریال کمپانی + زمان پخش در تماشا – رد کارمادئو

سریال کمپانی زمان پخش در تماشا رد

سریال این کمپانی در ژانر هیجان انگیز و جاسوسی محصول سال 2007 آمریکا. این مینی سریال توسط مایکل سالامون کارگردانی شده است. کریس اودانل، مایکل کیتون و آلفرد مولینا از جمله ستارگان این سریال هستند. با اندلرن همراه باشید.

خلاصه سری شرکت

داستان سریال از سال 1955 شروع می شود. اما سپس به سال های قبل در سال 1950 می گریزد. سرانجام داستان در سال 1991 به پایان می رسد. سریال این شرکت روایتگر 4 دهه است و از روی یک رمان نوشته شده است. داستان این رمان که سریال «کمپانی» از روی آن ساخته شده، درباره رسوایی ها و اتفاقات عجیب دوران جنگ سرد است.

جاسوسان دوجانبه که در دوران جنگ سرد نقش تعیین کننده ای داشتند و البته به عنوان نقاط ضعف اصلی سازمان های اطلاعاتی آمریکا به آن اشاره می شد. همچنین این داستان همواره موضوعی مساعد برای خلق آثار ادبی و سینمایی بوده است. Spy and Thrill Series Kompani مجموعه ای از فیلم های جاسوسی است که ساختار داستانی جذابی دارد.

کمپانی سریالی است که در 3 قسمت تهیه شده و یکی از فعالیت های سازمان سیا در دوران جنگ سرد می باشد. این سریال بر اساس رمانی پرفروش به همین نام نوشته «رابرت لیتل» ساخته شده است. داستان سریال از سال 1955 شروع می شود و پس از آن به سال 1950 باز می گردد و در سال 1991 به پایان می رسد و یک دوره 41 ساله را در بر می گیرد.

پس از پایان جنگ جهانی دوم، آثار زیادی در مورد جنگ جهانی و جنگ های بعدی نوشته شد که به آنها جنگ سرد گفته شد. جنگ سرد اصطلاحی است که پس از جنگ جهانی دوم به نبرد بین سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا و روسیه اطلاق می‌شود.

زمان پخش سریال کمپانی از شبکه تماشا در آبان 1402.

سریال این شرکت از پنجشنبه 20 آبان 1402 هر شب ساعت 23:00 از شبکه تماشا پخش می شود و اگر موفق به تماشای این سریال نشدید می توانید بازپخش آن را در ساعت های 5، 11 و 17 تماشا کنید. این کانال

بازیگران سریال کمپانی.

بازیگران کمپانی شامل کریس اودانل، آلفرد مولینا، مایکل کیتون، جیمز آنگلتون، روری کوکرین، الساندرو نیولا، تام هالندر، سیمون کالو، الیهو، آنا سیلک، دن پترونویچ، فرناندا دورگی، جودا کاتز، بیلی پاروت، کریگ هستند. الدریج، مت لیندکوئیست. ، پیتر فانکسیکای، کاترین مک نالی، فیلیپ مک کنزی، ریچارد بلکبرن.

کریس اودانل در نقش جک مک آلیف

کریستوفر یوجین اودانل (زاده ۲۶ ژوئن ۱۹۷۰) بازیگر آمریکایی و نامزد گلدن گلوب است که بیشتر برای بازی در نقش رابین در بتمن، بتمن همیشه و بتمن و رابین و همچنین چارلی سیمز در Boy Pretty Woman، فین شناخته شده است. دندریج در «آناتومی گری» و اخیرا جک مک آلیف در «شرکت».

مایکل کیتون در نقش جیمز ژسوس آنگلتون / “مادر”

مایکل کیتون در نقش جیمز عیسی آنگلتون "مادر"

مایکل جان داگلاس (زاده ۵ سپتامبر ۱۹۵۱)، معروف به مایکل کیتون، بازیگر آمریکایی است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش ابرقهرمان دی سی کامیکس بروس وین/بتمن در بتمن (1989) و بازگشت بتمن (1992) شناخته شده است و این نقش را در دنیای گسترده دی سی در فلش (2023) ادامه خواهد داد. او همچنین برای بازی در نقش جک باتلر در آقای مادر (1983)، بیتل جویس در بیتل جویس (1988) و آدرین تومز/کرکس در فیلم Spider-Man: Homecoming (2017) و موربیوس (2022) در دنیای سینمایی مارول شناخته شده است.

آلفرد مولینا در نقش هاروی توریتی / جادوگر

آلفرد مولینا در نقش هاروی توریتی / جادوگر

آلفردو “آلفرد” مولینا (زاده 24 مه 1953) یک بازیگر انگلیسی-آمریکایی است که در بیش از 200 فیلم، فیلم تلویزیونی و تئاتر بازی کرده است. او در فیلم Spider-Man نقش دکتر اختاپوس را بازی کرد.

دیگر بازیگران سریال این کمپانی.

  • تام هلندر در نقش کیم فیلبی
  • روری کاکرین در نقش یوگنی تسیپین
  • الساندرو نیوولا در نقش لئو کریتزکی
  • اولریش تامسن در نقش استاریک ژیلوف
  • ناتاشا مک الهون در نقش الیزابت نمت
  • الکساندرا ماریا لارا در نقش لیلی/هلگا
  • تد آترتون در نقش فرانک ویسنر / “جادوگر”
  • سدریک اسمیت در نقش DCI آلن دالس
  • ریک رابرتز در نقش DCI ویلیام کولبی
  • سایمون کالو در نقش الیهو، افسر رابط MI6
  • آنتونی شر در نقش ازرا بن ازرا، رابط موساد و سیا/”خاخام”
  • میشل ماتیچویچ در نقش آرپاد زلاک، شاعر مجارستانی
Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.