تصاویر/ تیپ و پوشش نائله عشق کوفی در دنیای واقعی

شبنم قربانی نائله عشق کوفی در دنیای واقعی متفاوت است.

شبنم قربانی بازیگر خوب سینما و تلویزیون این روزها با نقش نائله سریال عشق کوفی مهمان خانه‌های مردم است.

به گزارش بازیگرها، در ادامه تصاویری از شبنم قربانی در تیپ‌ها و پوشش‌های مختلف مشاهده می‌کنیم.

عشق کوفی در محرم ۱۴۰۲ جا پای مختارنامه می‌گذارد

مهر: سال پیش سازمان هنری رسانه‌ای اوج سریال «عشق کوفی» را وارد مرحله تولید کرد.

شبنم قربانی نائله عشق کوفی در دنیای واقعی متفاوت است.

این سریال داستان یک عشق میان دختری به اسم نائله و پسری به نام هلال در کوفه سال ۶۱ هجری قمری را روایت می‌کند. و ماجرای آن تا واقعه کربلا و شهادت سیدالشهدا (ع) ادامه می‌یابد.

«عشق کوفی» را حسن آخوندپور بر اساس فیلمنامه فائزه یارمحمدی و یزدان کاظمی کارگردانی کرده. و نقش‌های اصلی را به دو بازیگر تازه نفس یعنی شبنم قربانی و سعید شریف سپرده است.

شبنم قربانی نائله عشق کوفی در دنیای واقعی متفاوت است.

لعیا زنگنه، نادر سلیمانی، حسین سلیمانی، سوگل طهماسبی، مریم کاویانی، نادر فلاح و … دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

آن طور که پیش‌تر سعید سعدی تهیه‌کننده «عشق کوفی» گفته بود. این سریال ترکیبی از یک رویداد واقعیِ تاریخی -ماجرای بیعت مردم کوفه با امام حسین (ع) – و الزامات درام است.

شبنم قربانی نائله عشق کوفی در دنیای واقعی متفاوت است.

طبعاً «عشق کوفی» را نمی‌توان با اثری چون سریال ۴۰ قسمتی «مختارنامه» که بخشی از قصه آن در واقعه عاشورا می‌گذشت، قیاس کرد.

همین که این واقعه عظیم از زاویه نگاهی دیگر دستمایه یک سریال تلویزیونی شده اما اتفاقی مهم است. که حداقل فایده آن تعدد و تنوع محصولات عاشورایی است.

شبنم قربانی نائله عشق کوفی در دنیای واقعی متفاوت است.

«عشق کوفی» از این هفته روی آنتن شبکه سه خواهد رفت. و باید دید تازه‌ترین تلاش برای ساخت یک مجموعه تاریخی-عاشورایی چه حاصلی به همراه خواهد داشت؟

نوشته تصاویر/ تیپ و پوشش نائله عشق کوفی در دنیای واقعی اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.