سامسونگ یک گوشی هوشمند مربعی شکل با صفحه نمایش قابل ارتقا – Tecrato را ثبت اختراع کرد

p

پست سامسونگ یک گوشی هوشمند مربعی شکل با صفحه نمایش قابل ارتقا را به ثبت رساند اولین بار در بازیگرها – زندگی با فناوری پدیدار شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

گوشی هوشمند مربعی شکل سامسونگ جدیدترین محصول این شرکت خواهد بود که با صفحه نمایشی متفاوت به دنبال ارائه فناوری نوآورانه به مخاطبان خود است. گزارش ها حاکی از آن است که محصول جدید دارای شکل مربع با صفحه نمایش عریض است.

غول فناوری کره جنوبی سامسونگ در بخش گوشی های هوشمند تاشو پیشرو است و آخرین محصولات آن گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 هستند. اما به نظر می رسد نسل جدیدی از گوشی های هوشمند در دست ساخت هستند که بر توسعه بیشتر تمرکز خواهند کرد. صفحه نمایش به جای صفحه نمایش انعطاف پذیر.

بیشتر بخوانید: نسخه ارزان‌تر سامسونگ گلکسی زد فولد 6 احتمالاً در اواخر سال 2024 عرضه می‌شود

مشخصات گوشی هوشمند مربعی شکل سامسونگ

پتنت سامسونگ یک گوشی مربع شکل است که می توان آن را گسترش داد. چنین طراحی خلاقانه ای حتی ممکن است برخی از مشکلاتی که تلفن های تاشو با آن مواجه هستند را برطرف کند. Pentatet یک مدل گوشی سامسونگ مربعی شکل را نشان می دهد که صفحه نمایش آن به نظر می رسد به سمت بیرون کشیده می شود.

یک تلفن قابل ارتقا بیشتر شبیه به یک صفحه نمایش معمولی است که باعث دوام یا کاربردی تر شدن آن برای کاربران می شود. برای کسانی که نمی دانند، یک گوشی هوشمند معمولی حتی از گوشی تاشو دوام بیشتری دارد زیرا قطعات متحرک در برابر یکپارچگی آسیب پذیرتر هستند. با این حال، آخرین پتنت سامسونگ ممکن است با نوع دیگری از نمایشگرهای منعطف آن را به چالش بکشد. برخلاف تلفن‌های تاشو معمولی با پنل بلند و انعطاف‌پذیر، پنل توسعه‌دهنده تنها بخش کوچکی از دستگاه است که می‌توان آن را برای یک صفحه نمایش اضافی جدا کرد.

طراحی جدید بر روی هم ترازی موازی همراه با اتصالات منحصر به فرد و ساختارهای پشتیبانی تمرکز دارد تا انعطاف پذیری و دوام بیشتری به نمایشگر بدهد. اگرچه این خبر در حد شایعه است، اما سامسونگ تصویری دقیق از اینکه گوشی های هوشمند آینده با صفحه نمایش منعطف چگونه خواهند بود را به نمایش گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

  • سامسونگ حلقه گلکسی خود را معرفی کرد
  • بهترین گوشی های سامسونگ 2024 [+ معرفی گوشی‌های مورد انتظار]
  • بهترین گوشی های سامسونگ 2024 [+ معرفی گوشی‌های مورد انتظار]
  • ترفندهای سامسونگ; آموزش تصویری ویژگی ها و کدهای مخفی OneUI 6
  • بهترین گوشی های 2023; راهنمای خرید گوشی در بازار ایران با بودجه و سلیقه های مختلف

نظر شما در مورد مشخصات گوشی هوشمند مربعی شکل سامسونگ چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. دو برابر اشتراک گذاری

منبع: گجت ها

پست سامسونگ یک گوشی هوشمند مربعی شکل با صفحه نمایش قابل ارتقا را به ثبت رساند اولین بار در بازیگرها – زندگی با فناوری پدیدار شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.