«شیرهای ایرانی» زیبا.

ملی تاجیکستان

هدف امروز: تیم تاجیکستان در اولین تجربه خود در جام ملت های آسیا موفق شد با غلبه بر امارات خود را در جمع هشت تیم برتر قاره کهن قرار دهد و به بزرگترین شگفتی جام ملت های آسیا 2024 تبدیل شود.

این تیم یکشنبه شب توانست در ضربات پنالتی تیم امارات متحده عربی را شکست دهد و منتظر برنده بازی عراق و اردن باشد تا 22 بهمن ماه به ماجراجویی خود در آسیا ادامه دهد و به حضور در گروه چهار تیمی فکر کند. این برای من مهم نیست و با تیم کامل تاجیکستان، عراق یا اردن ممکن است حریف سختی برای شیرهای پارس نباشند. آنچه برای ما ایرانیان مهم است، قرابت های فرهنگی در منطقه ایران بزرگ است که ایرانیان آن را جزئی از خود می دانند و به همین دلیل با ارتقای این تیم، موجی از شادی در ایران و بین پارسی ها آغاز شد. -مردم انگلیسی زبان تاجیکستان. . در خیابان های سرد تهران، جایی که مردم در گوشه و کنار خیابان ایستاده بودند و ضربات پنالتی را با موبایل تماشا می کردند یا در مغازه ها جمع می شدند، با هر پنالتی شیرهای ایرانی که از خط دروازه امارات عبور می کرد، موجی از شادی بود. تیم ایران در این دیدار به مصاف امارات می رود. دوشنبه پایتخت تاجیکستان با این داستان شبی فراموش نشدنی را سپری کرد و تا صبح دوشنبه نخوابید. اما سوال اینجاست: آیا تاجیکستان می تواند به تاریخ سازی ادامه دهد؟ پاسخ قطعا بله است. اما مهمترین نکته این تیتر از شبکه الکاس قطر اقدام زیبای پیتر شاگرت مربی تاجیک های کرواسی بود که نوشت: کرامت انسانی مربی تاجیکستان در جام ملت های آسیا مطرح شد. این کانال قطری می نویسد سرمربی تاجیکستان پس از ادامه تاریخ سازی گام بزرگی برداشت و به جای خوشحالی از بازیکنانش، بلافاصله تک تک بازیکنان و کادر فنی امارات متحده عربی و تنها را مورد خطاب قرار داد.

پست «شیرهای ایرانی جذاب» اولین بار در روزنامه آرمان موج پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.