مبارزه «آنجلینا جولی» با اعتیاد در دوران دبیرستان!

جدال آنجلینا جولی با اعتیاد

یک خواننده رپ به تازگی فاش کرده است که در دبیرستان به آنجلینا جولی بازیگر مواد مخدر فروخته است!

میکی آوالون خواننده رپ در صبح مدعی شده است که به بازیگر معروف آنجلینا جولی قرص متادون فروخته است!

به گزارش گروه ترجمه صبح، یک فروشنده مواد مخدر دبیرستانی مدعی شده است که آنجلینا جولی در دوران نوجوانی از او قرص متادون خریده است.

این خواننده رپ که ادعا می‌کند فروشنده مواد مخدر آنجلینا جولی در دبیرستان بوده است، همچنین گفت که قبل از تغییر زندگی این بازیگر، برای او قرص‌های متادون می‌خرید.

میکی آوالون، خواننده رپ، 47 ساله، گفت که زمانی که او یک بازیگر نوجوان بود، قرص‌های متادون بسیار اعتیادآور را به او فروخت تا راهی برای کسب درآمد باشد.

او اعتراف کرده است که مواد مخدر متعلق به پدرش بوده و در دبیرستان بدون اجازه او آنها را فروخته است.

میکی در مصاحبه اخیر خود گفت: «فکر می‌کنم برخی از قرص‌های متادون پدرم را به او دادم. [آنجلینا جولی] برای فروش پدرم از متادون مایع استفاده کرد.

او چند قرص اضافی داشت و 5 دلار آن زمان پول زیادی بود. من احتمالا آنها را به قیمت 5 یا 10 دلار فروختم. آنجلینا ممکن است این داروها را نه برای مصرف خودش، بلکه برای دوستانش از من خریده باشد.

این خواننده رپ بعداً اعتراف کرد که در حین تحصیل در دبیرستان بورلی هیلز ماری جوانا و سایر مواد مخدر می فروخت.

 

صحبت های بازیگر زن درباره مبارزه با اعتیاد به مواد مخدر!

آنجلینا قبلاً آشکارا در مورد مبارزه خود با مواد مخدر صحبت کرده است. این بانوی ستاره در مصاحبه ای گفت:

من روزهای سخت و تاریکی را پشت سر گذاشتم و از آنها جان سالم به در بردم. جوان نمردم.

ستاره محبوب هالیوود اعتراف کرده است که در طول بیست سالگی خود از اکستازی گرفته تا هروئین استفاده کرده است. “[بیست سالگی من اغلب] این گونه تفسیر می شود [من] می خواستم سرکش باشم.

با این حال، این رفتارها ناشی از نیاز من به مخرب یا سرکشی نبود. بلکه نیاز به یافتن صدای کاملم بود. تا از شر دیوارهای اطرافم خلاص شوم.

می خواستم آزاد باشم. زمانی که احساس کردم در سبک زندگی خاصی گیر کردم، در مقابل آن ایستادم.»

آنجلینا از آن زمان زندگی خود را تغییر داده است. او اکنون به عنوان بخشی از کار خود به عنوان سفیر حسن نیت سازمان ملل به عنوان مدافع پناهندگان خستگی ناپذیر کار می کند.

او همچنین از شوهر سابق برد پیت سه فرزند داشت.

زوج سابق سه فرزند خوانده نیز دارند. آنجلینا فاش کرده است که هرگز فکر نمی کرد بچه دار شود یا عاشق شود.

زیرا قبل از رسیدن به موفقیت تجاری و تشکیل خانواده شاد و دوست داشتنی خود، در خانواده ای با مشکلات بزرگ و اساسی بزرگ شده بود.

نوشته «آنجلینا جولی» مبارزه با اعتیاد در دبیرستان! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.