ببینید: بارش شدید برف در کوهرنگ چهارمحال و بختیاری [+ویدیو] – فیگر

مشاهده مقاله: بارش شدید برف در کوهرنگ چهارمحال و بختیاری [+ویدیو] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

پس از انتقال سامانه بارشی شدید از شمال به جنوب ایران، بارش شدید برف در کوهرنگ چهارمحال و بختیاری او مردم این شهر را به دام انداخت.

شهرستان کوهرنگ که بزرگترین شهرستان استان چهارمحال و بختیاری است در روزهای اخیر در محاصره بارش شدید برف قرار گرفته است و بارش برف در روزهای اخیر دردسرهای زیادی را برای مردم این شهرستان به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید:

راه های 283 روستای کردستان به دلیل بارش برف بسته شد!

بارش شدید برف در کوهرنگ چهارمحال و بختیاری

در زیر فیلم بارش شدید برف در روستای کوهرنگ را مشاهده می کنید:

سامانه جدید بارشی در کشور به ویژه در ارتفاعات استان چهارمحال و بختیاری که از روز گذشته تقویت شده، موجب بارش برف سنگینی شد که تمامی شهرستان های این استان را در بر گرفت.

از ابتدای هفته تا کنون بارش برف در شهرستان کوهرنگ ادامه دارد، ارتفاع کل برف در این شهرستان به 175 سانتی متر رسیده و در حالت آماده باش قرار گرفته است.

بارش برف در کوهرنگ

بیشتر بخوانید:

  • آخرین آمار کشته ها و مجروحان زمین لرزه ۷.۸ ریشتری ترکیه و سوریه
  • فیلم بی تابی پدر سما جهانباز پس از هفت ماه بدون خبری
  • کمک های مادی و معنوی هنرمندان و ورزشکاران برای زلزله زدگان ترکیه و سوریه
  • خطر شیوع ویروس زامبی در بریتانیا
  • برخورد رعد و برق وحشتناک به مجسمه مسیح در ریودوژانیرو

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً بیانگر نظر بازیگرها رسانه نیست.

مشاهده مقاله: بارش شدید برف در کوهرنگ چهارمحال و بختیاری [+ویدیو] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.