عکس/ داستان عاشقانه و جالب ساره بیات برای همسر رضا گوچان نژاد

عکس/ استوری عاشقانه و جالب ساره بیات برای همسر رضا قوچان نژاد

ساره بیات هنرمند مشهور سینما با انتشار یک استوری احساسی در اینستاگرام خود، یادداشتی عاشقانه خطاب به همسرش رضا گوچان نژاد منتشر کرده است.

صبحگاه- ساره بیات بازیگر سرشناس همیشه با انتشار مطالب و تصاویری در فضای مجازی احساسات خود را نسبت به خانواده به خصوص خواهرش سروین بیات ابراز می کند.

البته شهرت خانواده بیات پس از ازدواج سروین با رضا گوچان نژاد و اقامت این زوج در هلند باعث شده این خانواده در شبکه های اجتماعی بیشتر دیده شود.

در همین راستا حالا ساره بیات که پس از ازدواج با علیرضا افکاری آهنگساز سرشناس کشور، استوری عاشقانه خطاب به خواهرش در اینستاگرامش منتشر کرده است.

این بازیگر پیشکسوت با نمایش تصویری از سروین بیات خطاب به او نوشت: تو عشقی یا عشقت؟

البته پاسخ همسر رضا گوچان نژاد به این ابراز علاقه هم جالب است. چون این گفتگوی عاشقانه را با جمله «عشق تو» کامل کرده است.

بخوانید: عکس/ مهدی قیدی با این حرکت مثل سرخ پوستان شد!

کار خطرناکی که رضا گوچان نژاد در تهران انجام داد!

به گزارش صبح امروز، رضا گوچان نژاد در دوران بازیگری خود در زمین فوتبال یکی از کاپیتان های محبوب فوتبال ملی ایران بود.

حتی حالا که مدت هاست از فوتبال بازنشسته شده است، همچنان طرفداران زیادی در صفحه شخصی خود دارد.

با این حال گوچی در هفته های اخیر به همراه خانواده خود برای گذراندن تعطیلات به ایران سفر کرده بود.

همین موضوع باعث شده است که اکنون و پس از بازگشت به هلند، تصاویر جذابی که در این سفر ثبت کرده را با مخاطبانش به اشتراک بگذارد.

در همین راستا حالا ستاره سابق تیم ملی عکسی ویژه از خود در خیابان های تهران منتشر کرده است.

او در این داستان خنده دار نشان داده است که مانند دوران کودکی و به رسم قدیم در حرکتی خطرناک به بالای درختان رفته و عکس گرفته است.

توضیح عکس/ استوری عاشقانه و جالب ساره بیات برای همسر رضا گوچان نژاد برای اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.